Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوازدهمین کنگره‌ی بین المللی درمان‌های حمایتی در بدخیمی‌های کودکان با میزبانی ارومیه برگزار شد.
دبیر علمی کنگره بین الملی درمان‌های حمایتی در بدخیمی‌های کودکان با بیان اینکه
۱۱۸ مقاله از سراسر کشور و کشور‌های مختلف از جمله ترکیه، کشور‌های اروپایی و آمریکایی که بصورت حضوری یا ویدیو کنفرانس ارائه خواهند شد به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است گفت: ۲۳ مقاله بعنوان پرازنتاسیون اورال و بقیه بصورت پوستر الکترونیکی در اپلیکیشن‌های خاص به نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجازی با بیان اینکه این کنگره در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه افتتاح شده و اقدام به اخذ مقاله‌ها از شرکت کنندگان در این کنگره نموده است افزود:
کنترل عوارض عفونی در درمان سرطان، کنترل درد سرطان، کنترل تهوع و استفراغ در درمان سرطان، پیشگیری از نارسایی ارگان‌ها در درمان سرطان، استفاده از محصولات خونی در درمان سرطان، ایمونیزاسیون در سرطان اطفال، استفاده از فاکتور‌های رشد هماتوپونیک سرطان، حمایت روانی از بیماران سرطانی اطفال و خانواده‌ی آنان، اخلاق پزشکی در درمان سرطان، حمایت روانی از بیماران سرطانی اطفال و خانواده‌ی آنان، اخلاق پزشکی در درمان سرطان‌های اطفال و مراقبت‌های پرستاری در درمان سرطان‌های اطفال از محور‌های این کنگره است.
شایان ذکر است این کنگره از ۲۷ تا ۲۹ شهریور ماه در حال برگزاریست.     در حال تکمیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج

هاتفی مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان در راستای ایجاد عدالت گفت: در شهر یزد یک مرکز بستری به نام بیمارستان شهدای کارگر داریم که این بیمارستان خدمات بستری کاملا رایگان به بیماران ارائه می‌دهد.

وی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان‌ها هم اگر به مراکز دولتی و دانشگاهی مراجعه کنند تمام خدمات برای آنان رایگان خواهد بود.

هاتفی در خصوص بیماری‌های صعب العلاج اظهار داشت: ۱۰۷ بیماری به عنوان بیماری‌های صعب العلاج معرفی شد که در سال ۱۴۰۲، ۱۸ میلیارد تومان در خصوص بیماری‌های صعب العلاج پرداخت شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد تصریح کرد: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفت.

وی ادامه داد: جزء پنج استان استان اول کشور هستیم که کلینیک دندانپزشکی مستقل داریم و در این کلینیک خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دوازدهمین اجلاس بین‌المللی مقام‌های عالی امنیتی در سن‌پترزبورگ آغاز به کار کرد
  • هفته سوم آوریل؛ از درمان وزوز گوش تا قصه آتش و انسان
  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • در اکثر خانواده‌های ایرانی یک مورد ابتلا به سرطان دیده می‌شود | ابتلای مردان به این سرطان بیشتر شده است
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • افسردگی پس از زایمان و ضرورت‌های درمانی و حمایتی 
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • برگزاری «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه
  • «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه برگزار می‌شود