Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گفت: مسئولان ما به‌جای اینکه دنبال فرهنگ وارداتی و نفوذی جریان خارج کشور باشند به‌دنبال اشاعه فرهنگ نبوی و حسینی و فاطمی باشند. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر در مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح الله اظهار داشت: پیامد و نتایج عزاداری بر اباعبدالله‌الحسین‌(ع) این است که نگذاریم کربلای دیگر تکرار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا زمانی که مردم زیر پرچم ولایت‌فقیه ساکن باشند مطمئن باشیم از خطرات و آسیب‌ها مصون می‌مانیم، پس باید در این راستا مردم سیره زندگی خود را مبتنی بر مبانی اسلامی پایه‌ریزی کنند.

معاون امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تصریح کرد: امروز مردم ایران نزد همه کشورهای دنیا عزیز است و خاری در چشم دشمنان اسلام هستند این را زمانی متوجه شدیم که تمام دنیا به شهامت ملت ایران باور دارند و تقدیر می‌کنند.

طیبی‌فر ساقط شدن پیشرفته‌ترین تجهیزات و پهپادهای آمریکایی در منطقه را نشان از اقتدار انقلاب اسلامی دانست و گفت: جوانان غیور و مومن ما با ایمان و باوری الهی در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی در حال جهاد هستند و باید به این جوانان بالید و افتخار کرد.

وی بیان کرد: روزگاری دشمنان و غاصبان در کشور ما جولان می‌دادند و سرمایه ما را به غارت می‌بردند و کسی جرات مطالبه از آنها را نداشت اما امروزه به برکت نظام اسلامی و حضور رهبری مقتدر و حکیم، دشمن جرات نزدیک شدن به حریم کشور ما را هم ندارد.

امام جمعه بیرجند: دشمن تلاش می‌کند ما را تبدیل به جامعه خواب‌زده کندامام جمعه بیرجند: با هنرمندی و تلاش جوانان توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن خنثی می‌شودتهاجم فرهنگی دشمن خانواده‌های ایرانی را هدف گرفته است

معاون امور روحانیون سپاه با تاکید بر این که امروز روزگار بزن و دررو تمام شده است و  یکی بزند 10 تا می‌خورد گفت: این را ما در توقیف نفت کش‌ها به عینه شاهد بودیم و این عزت وسربلندی ایران اسلامی را نمایان کرده است.

طیبی‌فر عنوان کرد: مسئولان و مدیران باید بیش از پیش نسبت به آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی توجه کنند، اگر در این چهل سال از انقلاب اسلامی کشور کامل دراختیار یک سری از مسئولان نفوذی و لیبرال قرار می‌گرفت امروز باید فاتحه خود را می‌خواندیم.

وی با اشاره به ذلت روزافزون رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه افزود: در گذشته این جنایتکاران تاریخ شعار نیل تا فرات سر می‌دادند اما به برکت مجاهدت‌های رزمندگان مقاومت، آنها التماس می‌کنند که بگذارید ما در این دیوار هشت متری‌مان در امان باشیم.

معاون امور روحانیون نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تصریح کرد: مسئولان ما به‌جای اینکه دنبال فرهنگ وارداتی و نفوذی جریان خارج کشور باشند به دنبال اشاعه فرهنگ نبوی و حسینی و فاطمی باشند.

طیبی‌فر با تاکید بر اینکه هر کس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد باید منتظر سیلی محکمی باشد که در پی آن است افزود: منشور زندگی الهی را بررسی کنند و بایک نگاه درست والهی آن را برای جامعه پیاده کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از زحمات بی‌شائبه و مخلصانه حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد تقدیر می‌کنیم و ان‌شاءالله شاهد شکوفایی هر بیشتر مانند گذشته در دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله باشیم.

درپایان حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی به عنوان سرپرست دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی معرفی شد.

انتهای پیام/ح

R41371/P/S6,73/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویشی برای تجلیل از رسانه‌نگارانِ فعال در طوفان‌الاقصی

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «ققنوس قلم» پویشی برای شناسایی و تجلیل از همه رسانه‌نگارانی است که شکست رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان‌الاقصی را رقم زدند.

به‌گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشاد مهدی‌پور با اشاره به اینکه ققنوس در بسیاری از فرهنگ‌ها نماد پایداری و رمز جاودانگی است، شهادت ۱۴۰ نفر از خبرنگاران در جریان اطلاع‌رسانیِ عملیات طوفان‌الاقصی را تسلیت گفت و از نقش موثر رسانه‌نگاران روشنگری که با مجاهدات خودجوش و بی‌دریغ خود توانستند شکست رسانه‌ای این رژیم جعلی و جاعل را رقم زدند، قدردانی کرد.

مهدی‌پور ضمن قدردانی و اعلام حمایت از منادیان آگاهی و روشنگری در غزه و کرانه باختری، کشتار آن‌ها را محکوم و بر مشارکت خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم تاکید کرد.

همزمان با اعلام شهادت ۱۴۰ نفر از خبرنگاران رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی که از ۱۵ مهرماه تاکنون از سوی رژیم صهیونیستی در نوار غزه به شهادت رسیده‌اند، معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» را برگزار می‌کند.

خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای برای مشاهده متن فراخوان و ثبت آثار خودمی‌توانند به سامانه پویش رسانه‌ای ققنوس قلم به نشانی الکترونیکی: qoqnous.pressfestival.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با رئیس مرکز اسلامی تایلند
  • دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین
  • تجلیل از رسانه‌نگارانِ فعال در طوفان‌الاقصی
  • پویشی برای تجلیل از رسانه‌نگارانِ فعال در طوفان‌الاقصی
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • کسانی که می‌گویند احزاب وارداتی و غیربومی هستند، تاریخ سیاسی ایران را نخوانده‌اند
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور گسترش می‌یابد
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان