Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@19:21:20 GMT

آنسو فاتی، اسپانیا را به عنوان تیم ملی خود انتخاب کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۷۴۴۷

آنسو فاتی، اسپانیا را به عنوان تیم ملی خود انتخاب کرد

پدیده نوجوان تیم فوتبال بارسلونا قصد دارد با پیراهن اسپانیا در رده ملی به میدان برود. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورت، آنسو فاتی، بال 16 ساله تیم فوتبال بارسلونا تصمیم گرفته است که اسپانیا را به عنوان تیم ملی خود انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال درخشش غیرمنتظره بازیکن نوجوان بارسایی‌ها در این فصل که در سه بازی‌اش برای این تیم دو گل زده و یک پاس گل هم داده است، روبرت مورنو، سرمربی تیم ملی اسپانیا اعتراف کرد که فدراسیون فوتبال این کشور می‌خواهد آنسو فاتی که متولد گینه بیسائو است را متقاعد کند برای تیم ملی این کشور بازی کند و او را به عضویت تیم زیر 17 ساله‌های اسپانیا درآورد.

اکنون رادیو کادناسر اسپانیا هم مدعی شده که فاتی به فدراسیون فوتبال اسپانیا خبر داده قصد دارد برای تیم ملی این کشور بازی کند. این در حالی است که او علاوه بر گینه بیسائو، به سبب مهاجرت خانواده‌اش به پرتغال پدرش می‌تواند برای تیم ملی پرتغال هم بازی کند.

مورنو: می‌‌خواهیم فاتی را به تیم ملی اسپانیا بیاوریم

 

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حبس دوساله برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر بوسه جنجالی

شادی جنجالی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بعد از قهرمانی تیم ملی فوتبال زنان این کشور در جام جهانی برای او تاوان زیادی به دنبال داشت.

 به نقل از رادیو کوبی اسپانیا، دادستانی کل برای لوئیس روبیالس به دلیل بوسیدن اجباری و بدون توافق جنی هرموسو، بازیکن تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا ۲ سال و ۶ ماه زندان درخواست کرده است.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا باید ۶۰ هزار یورو هم به این بازیکن غرامت بدهد.

پیش از این هم فیفا رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا را ۳ سال از هر گونه فعالیت فوتبالی محروم کرده بود

tags # اسپانیا ، فوتبال سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • تیم رویایی زلاتان: بدون مسی و رونالدو!‏
  • یک سال از آخرین باخت رودری گذشت؛ اگه می‌تونی شکستش بده!
  • آرتورو ویدال و انتخاب بزرگ ترین بازیکن تاریخ فوتبال / فیلم
  • حبس دوساله برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر بوسه جنجالی
  • ۲ سال و نیم زندان به خاطر بوسه جنجالی آقای رئیس
  • ۲ سال و ۶ ماه حبس برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر شادی جنجالی
  • ۲ سال و ۶ ماه زندان به خاطر شادی جنجالی
  • مثل اسپانیا نمی‌توانیم جوانگرایی کنیم/ استقلال حق داشت از حسینی دفاع کند
  • دلافوئنته: برای استفاده از یامال باید محتاط باشیم
  • انقدر گریه نکن، فوتبال بازی مردان است! | واکنش تند به حرکت یک ستاره