Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@05:20:26 GMT

دستگیری یک سارق و کشف ۳ دستگاه خودرو و موتورسیکت سرقتی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۷۴۵۸

دستگیری یک سارق و کشف ۳ دستگاه خودرو و موتورسیکت سرقتی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرگرد یوسف سهل آبادی در تشریح این خبر اظهار کرد: واحد های قرارگاه شمال گشت انتظامی یگان امداد فاتب در ۲۴ گذشته موفق شدند ۲ خودرو سرقتی که در کنار خیابان به صورت رها شده بودند، کشف و پس از استعلام گیری مشخص شد که خودروها سرقتی بوده و پیش تر در سامانه پلیس، سرقت آن ها اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده گشت انتظامی قرارگاه شمال یگان امداد پلیس پایتخت در خبر دیگری اعلام کرد: ماموران این قرارگاه در گشت زنی های هدفمند یک موتور سیکلت پارک شده در کنار خیابان را که راکب آن بر روی آن نشسته بود مشاهده کردند و به رفتار راکب مظنون و مدتی وی را تحت مراقبت قرار دادند.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از استعلام از سامانه پلیس مشخص شد که موتور سیکلت سرقتی است.

سرگرد سهل آبادی افزود: ماموران بلا درنگ برای دستگیری متهم اقدام و موتورسوار را دستگیر و تحت بازجوئی اولیه قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه متهم به سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد، گفت: سارق به همراه موتورسیکلت کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 4722416 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگیری سارق سرقت خودرو شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش اربعین حسینی محسن حاجی میرزایی سیدابراهیم رئیسی دادگاه محسن هاشمی دستگیری سارق شهر تهران عملیات امداد و نجات آتش نشانی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری عوامل حمله به یک آرایشگاه مردانه در اسلامشهر خبر داد و در تشریح جزئیات این اقدام اظهار کرد: ۳ نفر اوباش سابقه دار با در دست داشتن سلاح سرد و قمه، به یک واحد صنفی آرایشگری مردانه در محله «قائمیه» اسلامشهر حمله کرده و با تخریب بخشی از اموال مغازه، به دلیل خصومت قبلی، متصدی آرایشگاه را مورد ضرب و شتم قرار داده و از محل متواری می‌شوند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات پلیس، هویت افراد مهاجم به آرایشگاه و اوباش سابقه دار به دست آمد و با همکاری اطلاعاتی فی مابین فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر و پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، در عملیات ضربتی پلیس، ۳ عامل حمله به آرایشگاه در اسلامشهر دارای سابقه اوباشگری دستگیر شدند.

عزیزی عنوان کرد: متهمان در اعترافات خود اعلام داشتند که آرایشگر را در چندین مرحله به صورت تلفنی و حضوری تهدید کرده و در فرصت مناسب به آرایشگاه مورد نظر هجوم برده و آرایشگر را مورد ضرب و شتم قرار داده و بخشی از اموال مغازه را تخریب کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 6080720

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر