Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 ژاوی هرناندس معتقد است رحیم استرلینگ می‌تواند به سطح بازیکنانی همچون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برسد، بازیکنی که فصل جدید را طوفانی شروع کرده و 8 گل برای منچسترسیتی به ثمر رسانده و یکی از انتخاب‌های اول پپ گواردیولا برای ترکیب اصلی این تیم انگلیسی به شمار می‌رود.

ژاوی هرناندس در گفت‌وگو با نشریه «میرر» انگلیس در تمجید از بال 24 ساله من‌سیتی که در سال 2014 جایزه «پسر طلایی» اروپا را از آن خود کرد، گفت: از دید من لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ است و با وجود اینکه لئو و کریستیانو رونالدو همچنان در بالاترین سطح خود بازی می‌کنند، اما روزی که خیلی دور هم نیست، خواهد آمد که کسی جای پای آنها خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شما بازیکنان جوانی را می‌بینید که می‌توانند در آینده تاج و تخت بهترین بازیکن جهان را از آن خود کنند که در این مورد به نام‌هایی همچنان نیمار، کیلیان امباپه و محمد صلاح فکر می‌کنید که البته باید نام استرلینگ را هم به این فهرست اضافه کنید. با چیزی که در حال حاضر من می‌بینم، استرالینگ گوی سبقت را از رقبایش در این زمینه ربوده است.

سرمربی السد قطر تصریح کرد: رحیم همیشه بازیکنی خوب و خطرناکی بوده است اما زیرنظر پپ گواردیولا او تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان شده است. می‌دانم که پپ چطور کار می‌کند و از زمانی که به منچسترسیتی رفته، رابطه کاری خیلی نزدیکی با استرلینگ داشته است و می‌داند که روی چه مواردی با رحیم کار کند. نتیجه این کار پپ را هم حالا می‌بینیم. استرلینگ هنوز جوان است و می‌تواند بهترین بازیکن جهان شود.  

استرلینگ که در سال 2015 از لیورپول به منچسترسیتی پیوست، تاکنون در 196 بازی برای این تیم به میدان رفته و 75 گل نیز به ثمر رسانده است. او تاکنون با من‌سیتی دو قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، دو قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس و یک قهرمانی در جام خیریه انگلیس را تجربه کرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: منچسترسیتی بارسلونا ژاوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان میکل آرتتا در این فصل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بوده‌اند که این فرصت را داشتند تا در روز یکشنبه با توجه به باخت لیورپول به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برسند اما شکست برابر استون ویلا مانع از این اتفاق شد.
 

مورگان که یکی از طرفداران معروف و متعصب آرسنال است پس از پایان بازی از باخت تیمش بسیار ناراحت و عصبانی به نظر می‌رسید و پاسخ جالبی به یکی از هوادارانی که از او خواست تا رونالدو را به این تیم بیاورد داد.

او در این باره گفت:" فکر می‌کنم رونالدو با خدماتی که دریافت می‌کرد می‌توانست حداقل ۲۵ گل در این فصل برای تیم ما به ثمر برساند. نقطه ضعف بزرگ آرتتا این است که خرید یک مهاجم درجه یک را در اولویت قرار نداد."

آرسنال در حال حاضر با دو امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی و هم امتیاز با لیورپول در جایگاه دوم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رونالدو حداقل ۲۵ گل برای آرسنال می‌زد
  • رویای بزرگ بازیکن افسانه ای فوتسال ایران و جهان!
  • ویدیو/ رالی جذاب و نفس‌گیر بین دو نابغه تنیس روی میز جهان
  • ستاره بایرلورکوزن طرفدار مسی است!
  • ژاوی: سه شنبه مقابل پاری سن ژرمن یک جنگ در پیش داریم؛ این بهترین مقطع فصل ماست
  • شوک رونالدو به فوتبال عربستان
  • سه ستاره بارسا در خطر از دست دادن ال‌کلاسیکو
  • بهترین تصمیم فصل ژاوی برای بارسلونا
  • کاماوینگا: سطح مسی از هر بازیکنی بالاتر است؛ همه این موضوع را قبول دارند
  • امروز تکلیف بهترین بازیکن آسیا مشخص می‌شود | من و بازیکنان ایران به دنبال قهرمان هستیم