Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:01:10 GMT

رهاورد دانش‌آموزان گنبدی از مسابقات ورزشی ۶۰ مدال است

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۷۵۷۷

رهاورد دانش‌آموزان گنبدی از مسابقات ورزشی ۶۰ مدال است

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدصالح رفعتی روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران گفت: از این تعداد مدال کسب شده توسط دانش آموزان دختر و پسر گنبدکاووس ۱۶ مدال طلا، ۲۱ مدال نقره و ۲۳ مدال برنز بوده است.

وی افزود: از مجموع مدال‌های کسب شده پنج طلا، دو نقره و پنج برنز آن از مسابقات دانش آموزی درسطح کشور و همچنین ۱۱ طلا، ۱۹ نقره و ۱۸ برنز دیگر آن هم از مسابقات استانی به‌دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفعتی اضافه کرد: درسال تحصیلی گذشته، ۹۶ دانش‌آموز دختر و پسر گنبدکاووس در هشت رشته به مسابقات کشوری راه یافتند که حاصل آن کسب پنج مدال طلا، دو نقره و پنج مدال برنز بود که ۲۰ درصد نسبت به سال قبل آن رشد داشته است.

به گفته وی، مدال‌های کسب شده توسط دانش آموزان گنبدی در مسابقات استانی که در ۱۶ رشته برگزار شد و حاصل آن کسب ۱۱ مدال طلا، ۱۹ نقره و ۱۸ برنز بود، درمقایسه با سال قبل از آن ۲۰ درصد رشد داشته است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس همچنین از کسب ۶ رتبه اول، سه رتبه دوم و سه رتبه سوم توسط دبیران تربیت بدنی این شهرستان در رقابت‌های علمی تخصصی مرحله استانی و کسب یک مقام سومی در همین رقابت‌ها البته درسطح ملی در سال تحصیلی گذشته توسط "مهران علیزاده" کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش گنبدکاووس خبر داد.

رفعتی ادامه داد: د رحوزه مسابقات قرآنی هم دانش‌آموزان گنبدی در سال تحصیلی گذشته تعداد ۹۸ رتبه اول در مرحله استانی و سه رتبه دوم، سوم و پنجم در مرحله کشوری کسب کردند ضمن اینکه دارالقرآن آموزش و پرورش گنبدکاووس و مدیر آن "منصور صلاحی" درسطح کشور نمونه شدند.

وی، کسب رتبه اول المپیاد دادرس، کسب پنج رتبه استانی در جشنواره سفیران سلامت، کسب رتبه اول مسابقات اینفوگرافی فرهنگیان، کسب رتبه اول اجرای برنامه متمرکز هوای پاک و کسب ۱۳ رتبه برتر استانی در جشنواره نوجوان سالم را از دیگر افتخارات دانش آموزان و فرهنگیان گنبدکاووس درسال تحصیلی گذشته برشمرد.

رفعتی اضافه کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان گنبدی درسال تحصیلی گذشته افتخارات زیادی کسب کردند که رتبه اول توسط کانون‌های فرهنگی و تربیتی این شهرستان در سطح کشور، رتبه برتر اردوهای بنیاد علوی، رتبه اول در مشاوره هدایت تحصیلی، رتبه اول کشوری مسابقات آزمایشگاهی و کسب رتبه اول کشوری در جشنواره نوجوان خوارزمی از مهمترین آن می‌باشد.

آموزش و پرورش شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس درشرق گلستان افزون بر ۸۰ هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا متوسطه دوره دوم دارد.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس آموزش و پرورش ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اولین دوره مسابقه استانی مشاعره سمپادی ویژه دانش آموزان متوسطه اول مدارس استعدادهای درخشان استان بوشهر در دبیرستان علامه حلی شهرستان گناوه همزمان با روز بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش گناوه افزود: هدف از برگزاری این مسابقه، کشف استعدادهای ادبی و کمک به شکوفایی استعداد دانش آموزان، حفظ میراث ادبی این مرز و بوم و ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین دانش آموزان در راستای سند تحول بنیادین است.

وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات تأثیر مطلوبی در گسترش گنجینه شعر و ادبیات دانش آموزان خواهد داشت، افزود: ترویج فرهنگ شعر و ادب و ایجاد شور و نشاط علمی، ایجاد و تقویت روحیه مطالعه در زمینه شعر خوانی در بین دانش آموزان از جمله اهداف برگزاری این گونه مسابقات است.

مدیر دبیرستان علامه حلی و میزبان این مسابقه استانی گفت: این برنامه به مناسبت بزرگداشت روز سعدی شیرازی برای اولین بار در کشور بین مدارس سمپاد استان بوشهر برگزار شد و قصد داریم سال‌های آتی به عنوان دبیرخانه کشوری از دانش آموزان سمپادی سراسر کشور برای شرکت در این مسابقات دعوت کنیم.

عبدالرضا باز هوایی افزود: این مسابقه با شرکت ۹ نفر از دانش آموزان دختر و پسر از مدارس سمپاد سراسر استان بوشهر برگزار شد که در پایان دانش آموزان «امیرمحمد علیپور» و «کیان پور داوود» از دبیرستان علامه حلی گناوه مقام‌های اول و دوم و «آرش ایزدپناه» از دبیرستان «زنده‌یاد کردی» دشتستان مقام سوم را کسب کردند.

وی گفت: معاونت برنامه ریزی و مدیریت سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر و هیأت همراه، فرماندار گناوه، رئیس اداره استعدادهای درخشان استان بوشهر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه و معاونت آموزشی آموزش و پرورش گناوه از مهمانان ویژه برگزاری این مسابقه بودند.

کد خبر 6084060

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • ۵ اردیبهشت؛ آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • مسابقه استانی مشاعره دانش آموزی در گناوه برگزار شد