Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پیشنهاد مشترک ایران و قطر مورد موافقت کنفدراسیون آسیا قرار گرفت و سهمیه ایران در لیگ قهرمانان ۱+۳ شد.

مهدی تاج در نشست رؤسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: بیش از 10 سال در پی تصویب مصوبه ای بودیم که در جلسه آخر کنفدراسیون آسیا پیشنهاد مشترک ایران و قطر مورد موافقت کمیته اجرایی AFC قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این مصوبه کنفدراسیون آسیا، سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 1+3 شد که برای فوتبال ایران بسیار مهم است.

وی در ادامه گزارشی درباره اقدامات صورت گرفته برای بلیت‌فروشی الکترونیکی ارائه و اجرایی کردن آن را اتفاقی بزرگ برای فوتبال داخلی عنوان کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ممکن است مشکلاتی در حال حاضر برای انجام این طرح باشد، ولی قطعاً بعد از سپری شدن چند هفته این مشکلات رفع خواهد شد.

تاج خاطر نشان کرد: بی‌تردید هر تغییر رویه‌ای با هزینه‌هایی همراه خواهد بود، اما باور ما این است که بلیت‌فروشی الکترونیکی اتفاق مثبتی برای فدراسیون و ورزش کشور خواهد بود و کار بلیت‌فروشی الکترونیک کار بزرگی معادل صعود تیم ملی به جام جهانی بود و ثمرات آن در آینده روشن‌تر خواهد شد.

وی در پایان با اعلام این خبر که ایران در آخرین رنکینگ فوتبال ایران همچنان در رده اول آسیا و بیست‌وسوم جهان است، اظهار امیدواری کرد که فوتبال ایران بتواند مسیری رو به توسعه را طی کند./ پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراق به جام ملت‌های آسیا صعود کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عراق در چهارمین دور رقابت‌های انتخابی آسیا برای جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ برابر فیلپین قرار گرفت.

گل اول عراق در این مسابقه توسط ایمن حسین در دقیقه 14 و از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و سپس امیر العماری در دقیقه 30 گل دوم را به ثمر رساند و 6 دقیقه بعد هم ایمن حسین گل سوم عراق را وارد دروازه حریف کرد.

زیدان اقبال در دقیقه 60 گل چهارم را برای تیم عراق به ثمر رساند و گل پنجم این تیم نیز توسط زید تحسین در دقیقه 77 به ثمر رسید.

تیم ملی عراق با این پیروزی امتیاز خود را به 12 رساند و در صدر جدول رده‌بندی گروه خود قرار گرفت و تیم فیلیپین هم با یک امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد.

به این ترتیب تیم ملی عراق به جام ملت‌های آسیا 2027 صعود کرد و به مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 نیز راه یافت.

دیگر خبرها

  • بلیت‌هایی که هنوز OK نشده است/ چالش ورزش ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • صعود زودهنگام ایران به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی
  • پیروزی دشوار و صعود ایران در عشق‌آباد با تک‌گل نیمار آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ فروردین
  • عراق به جام ملت‌های آسیا صعود کرد
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!