Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ دکتر منصور غلامی عصر امروز (چهارشنبه، ۲۷ شهریور) در حاشیه مراسم یادبودی که از سوی دانشگاه تربیت مدرس به مناسبت درگذشت مادر مسعود سلیمانی، دانشمند ایرانی بازداشت شده در امریکا برگزار شد، در جمع خبرنگاران به صحبتی کوتاه پرداخت.

وی در خصوص روابط دیپلماتیک با کشور امریکاگفت: ما در شرایط تحریم هیچ ارتباطی با امریکا نداریم و تنها راه ارتباط ما، وزارت خارجه است و تنها راه وزارت خارجه، سفارت سوییس است که حافظ منافع بین دو کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامی افزود: سفارت سوییس هم تا کنون هیچ پاسخ مثبتی به ما نداده است، اما هنوز پیگیر مسائل مربوط به دکتر سلیمانی هستم.

وزیر علوم در پایان با بیان اینکه امریکا هیچ شرطی برای آزادی دکتر سلیمانی ندارد؛ گفت: رسانه‌ها باید با بیان اعتراض‌نامه و اقدامات خلاف حقوق بشر امریکا که در هیچ مکتبی قابل قبول نیست، اقداماتی در خصوص افکار عمومی انجام دهند. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وزیر علوم دکتر سلیمانی مسعود سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ اظهارات وزیر صمت درباره واردات خودروهای دست دوم

عباس‌ علی‌آبادی مزیر صمت: برنامه واردات خودروهای دست دوم در قانون بودجه ۱۴۰۳ نیز تعریف شده است. آیین نامه مربوطه تنظیم شده است و کار از طریق مسیر مناطق ویژه در حال انجام است.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • بازداشت ۲۰ نفر در خصوص فروش سئوالات کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • مدل دانشگاهی تمدن ایرانی الگوی ۲۰۰ دانشگاه در دنیا است
  • قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه در مرحله حساسی است
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • از ممنوع التصویریم در تلویزیون ناراحت نیستم
  • اظهارات تکمیلی پلیس پایتخت در خصوص فوت یک اراذل سابقه‌دار +فیلم
  • سرپرست دانشگاه گیلان منصوب شد
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • فیلم/ اظهارات وزیر صمت درباره واردات خودروهای دست دوم
  • اظهارات ضد ایرانی سفیر انگلیس درباره نقش تهران در منطقه