Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج امروز در نشست روسای فدراسیونهای ورزشی با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: بیش از  ۱۰ سال در پی  تصویب مصوبه ای بودیم که در جلسه آخر کنفدراسیون آسیا پیشنهاد مشترک ایران و قطر مورد موافقت کمیته قرار گرفت.

وی گفت : بر اساس این مصوبه کنفدراسیون اسیا،سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۱+۳ شدکه برای فوتبال ایران بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس فدراسیون فوتبال در ادامه سخنانش در خصوص اقدامات صورت گرفته برای بلیت فروشی الکترونیکی ارایه  و اجرایی کردن آن را اتفاقی بزرگ برای فوتبال داخلی عنوان کرد.

او ادامه داد: ممکن است مشکلاتی در حال حاضر برای انجام این طرح باشد ولی قطعا بعد از سپری شدن چند هفته این مشکلات رفع خواهد شد.

تاج توضیح داد: بی تردید هر تغییر رویه‌ای با هزینه هایی همراه خواهد بود اما باور ما این است که بلیت‌فروشی الکترونیکی اتفاق مثبتی برای فدراسیون و ورزش کشور خواهد بود و کار بلیت فروشی الکترونیک کار بزرگی معادل صعود تیم ملی به جام جهانی بود و ثمرات آن در آینده روشن تر خواهد شد.  

او در پایان سخنانش با اعلام این خبر که ایران در آخرین رنکینگ فوتبال ایران همچنان در رده اول آسیا و ۲۳ جهان است اظهار امیدواری که فوتبال ایران بتواند مسیر رو به توسعه را طی کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف بلیت فروشی نمایش گالیله تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یکی از بازیگران

در حالیکه اجرای نمایش «گالیله» از فردا شب، ۲۹ فروردین ماه آغاز می‌شود، بلیت ‌فروشی این اثر نمایشی ، به دلیل ممنوع‌الفعالیتی یکی از بازیگران این نمایش متوقف شده است.

به گزارش ایسنا، گروه اجرایی این نمایش توضیح دادند که این مساله به دلیل سوءتفاهم رخ داده و در حال پیگیری هستند تا این مشکل برطرف شود. آنان همچنین عنوان کردند که با همه پیگیری‌هایی که برای حل این مشکل انجام می‌دهند، شخص دیگری را به عنوان جایگزین او در نظر دارند.

ظهر امروز، سه‌شنبه، ۲۸ فروردین ماه شهاب حسین‌پور، کارگردان نمایش «گالیله» با همراهی فرهاد آییش، نورا هاشمی، صدف اسپهبدی و شهروز دل‌افکار، بازیگران این اثر نمایشی به ارایه توضیحاتی درباره نمایش «گالیله» پرداختند.

در این نشست پرسشی درباره توقف بلیت‌فروشی این نمایش مطرح شد و در پاسخ به آن فرهاد آییش توضیح داد که این مساله به دلیل مشکلی است که برای یکی از بازیگران رخ داده و عنوان شده که او ممنوع‌الفعالیت است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پیام اداره کل فرهنگ کرمان به تهیه کننده "نون خ" استقبال چینی‌ها از انیمیشن ژاپنی «پسر و مرغ ماهی‌خوار» / فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار اکران «مست عشق» شهاب حسینی و پارسا پیروزفر یک هفته به تعویق افتاد

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • توقف بلیت فروشی نمایش گالیله تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یکی از بازیگران
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ |برنت ۹۰ دلار و ۷۲ سنت شد
  • آغاز زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • اعلام زمان بلیت فروشی شهرآورد اصفهان
  • زمان بلیت‌فروشی دیدار سپاهان و ذوب‌آهن مشخص شد