Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:28:08 GMT

یک دقیقه سکوت برای کودک ۸ ساله/ تمرین تحت تاثیر هرج و مرج

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۷۸۴۶

یک دقیقه سکوت برای کودک ۸ ساله/ تمرین تحت تاثیر هرج و مرج

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۶ یکشنبه هفته آینده دربی نودم پایتخت را مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی برگزار می کند.

تمرین امروز سرخپوشان در حالی برگزار شد که بی نظمی عجیبی در تمرین این تیم وجود داشت.

*بازیکنان پرسپولیس از ساعت ۱۶.۱۵ دقیقه در محل تمرین حضور داشتند اما وقتی به زمین چمن پژوهشکده نفت رسیدند متوجه حضور کارمندان این مجموعه و بازی این تیم محلی شدند  همین امر سبب شد بازیکنان پرسپولیس بیش از یک ساعت کنار زمین معطل مانده تا خود را برای تمرین آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*حساسیت بازی استقلال و پرسپولیس سبب شده بود خبرنگاران و عکاسان زیادی به محل تمرین سرخپوشان بیایند اما هیچ گونه هماهنگی با آنها برای تهیه گزارش به صورت منظم در کنار زمین دیده نشده بود.

* بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در ابتدای تمرین امروز به احترام درگذشت کودک ۸ ساله در پایان بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان یک دقیقه سکوت کردند.

* دروازه بانان پرسپولیس از ابتدای تمرین زیر نظر محسن سیدی به گرم کردن بدن های خود پرداختند.

* شجاع خلیل زاده که با مصدومیت جزیی رو به رو شد در تمرین گروهی سرخپوشان شرکت نکرد و به طور اختصاصی زیر نظر پزشک پرسپولیس به آماده سازی خود پرداخت.

* همچون هفته های گذشته کالدرون پابه پای بازیکنان پرسپولیس تمرین می کرد و با صحبت های خود نکات فنی را به آنها گوشزد کرد.

* اصحاب رسانه پس از حضور ۳۰ دقیقه ای در ابتدای تمرین محل تمرین را ترک کردند تا سرخ ها پشت درهای بسته تمرینات تاکتیکی خود را دنبال کنند.

کد خبر 4722460 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس محسن سیدی ورزشگاه آزادی تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران تیم ملی فوتبال ایران والیبال دربی قزاقستان باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتسال برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود پیش از سفر به آبادان و دیدار برابر صنعت نفت را از ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سید جلال حسینی هم در یکی از گروه‌ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند.

فضای شادی در تمرین امروز وجود داشت و بعد از آن هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و این بازی را هم از دست می‌دهند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین و بعد از استراحتی کوتاه، بازیکنان و اعضای تیم، راهی فرودگاه شدند تا برای پرواز به مقصد آبادان آماده باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در آبادان، میهمان صنعت نفت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • شوک دوباره به پرسپولیس؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد
  • تراکتور ۱۴۰۳ با حضور ویژه زنوزی (عکس)
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان