Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از اهداف دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران به انحراف کشاندن جوانان و نفوذ از راه فرهنگی است، افزود: برابر اطلاعات دریافتی، تعدادی از واحدهای صنفی در سطح استان برای عرضه و فروش لباس‌های مشکی با آرم و علائم شیطان پرستی و نامتعارف اقدام کرده بودند که ۸۰ درصد آنها توسط نیروی انتظامی جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار مهدی حاجیان با تاکید بر استمرار طرح‌های نظارتی و کنترلی صنوف و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها، از عموم شهروندان خواست: ضمن حفظ حرمت ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان از خرید هرگونه لباس مشکی با طرح نامتعارف برای خود و فرزندان خودداری کنند.
وی اظهار داشت: همچنین طرح جمع آوری مانتوهای جلوباز و شیشه‌ای در سطح بوتیک‌ها و مغازه‌ها و صنوف تولیدکنندگان و توزیع کنندگان آغاز شده است.
این مسئول با تاکید بر اینکه عزم پلیس برای جمع آوری پوشاک خلاف موازین اسلامی جدی است، افزود: با متصدیان مغازه یا فروشگاه‌هایی که به توزیع این گونه لباس‌ها اقدام کرده یا آن را در معرض دید عموم قرار دهند برابر قانون نظام صنفی برخورد شده و نسبت به مهر و موم اینگونه واحدها اقدام خواهد شد.  
فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: در سال جاری اولویت پلیس قزوین دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر بوده که تعداد دستگیری‌ها در این زمینه نسبت به مدت مشابه قبل ۸۰ درصد رشد داشته است.
وی به افزایش ۴۶ درصدی دستگیری خرده‌ فروشان مواد مخدر در سطح استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: ۷۸ طرح در این زمینه اجرا شده و بیش از ۲ تن مواد مخدر در سطح استان کشف شده است.
حاجیان ادامه داد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی با هدف مبارزه با قاچاق کالا، مقابله با جرایم، جمع آوری معتادان متجاهر، انتظام بخشی ترافیکی، کنترل مجرمان سابقه دار، ساماندهی مناطق حاشیه نشین و در نهایت کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح استان اجرا شد.
این مقام ارشد انتطامی تاکید کرد: همچنین طرح‌های امنیت بخش پلیس از قبیل برخورد با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و مزاحمان با هدف ارتقای رضایت‌مندی عمومی شهروندان در نقاط جرم خیز با جدیت تمام دنبال شده و از مهمترین اولویت‌های پلیس محسوب می‌شود.
۷۳۸۹*۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماه محرم استان قزوین پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید علی آسیایی اظهار کرد: به منظور اجرای مناسب مراسم رژه ۲۹ فروردین، محدودیت‌های ترافیکی در محدوده خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به محل برگزاری این مراسم در شهر قزوین اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس در بلوار شهید بهشتی حد فاصل میدان قدس تا میدان نصر و بالعکس، دوربرگردان انتهای خیابان پادگان به سمت لشگر ۱۶ زرهی و زیر گذر پل نصر به سمت میدان ارتش شاهد محدودیت ترافیکی خواهیم بود.

رییس پلیس راهور استان قزوین گفت: شهروندان و رانندگان می‌توانند جهت تردد از مسیرهای جایگزین از جمله خیابان فلسطین، خیابان پادگان، بلوار مدرس و … استفاده کنند.

سرهنگ آسیایی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین آغاز و تا پایان مراسم یعنی حدود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه ادامه خواهد داشت، از کلیه شهروندان خواست ضمن رعایت محدودیت‌های ترافیکی اعلامی و همکاری با پلیس، حتی‌الامکان از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

کد خبر 6080070

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • عکس متفاوت از پلیس زن در قزوین/عکس
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین
  • محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در قزوین اعلام شد
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین
  • هشدار پلیس: لباس تیره نپوشید!
  • هشدار پلیس: عابران پیاده‌ شب‌ها لباس تیره نپوشند
  • هشدار پلیس راهور پایتخت: عابران پیاده شب‌ها لباس تیره نپوشند
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر