Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین یادآورشد اصل رژیم نژاد پرست صهیونیست از ارتکاب هر نوع جنایتی فروگذار نبوده و اصولاً ماهیت این رژیم بر این نوع رفتار شکل گرفته است و تنها راه نجات و رهایی از چنگال چدنی مخمل نمای دشمنان دسیسه دوز و مذاکره خواه و حتی سازشکاران داخلی برای گرفتن حق مسلم ملت عزیز و مظلوم فلسطین، مقاومت و ایستادگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 18:06 - 27 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۸۷۶ گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار صبرا و شتیلا بیانیه ای را منتشر کرد.   در متن این بیانیه آمده است:
وَ مَنْ یَقْتُلْ مُؤْمِناً مُتَعَمِّداً فَجَزاؤُهُ جَهَنَّمُ خالِداً فی‌ها وَ غَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَ لَعَنَهُ وَ أَعَدَّ لَهُ عَذاباً عَظیماً-آیه ۹۳- سوره نساء
هر کس مؤمنى را از روى عمد بکشد سزاى او دوزخ است که براى همیشه در آن خواهد ماند و خداوند بر او خشم مى گیرد و از رحمت خود دورش مى کند و براى او عذابى بزرگ آماده کرده است.
کشتار صبرا و شَتیلا در ۲۵ تا ۲۷ شهریور ۱۳۶۱ (۱۶ سپتامبر تا ۱۸ سپتامبر ۱۹۸۲) و در طول جنگ داخلی لبنان در اردوگاه پناهندگان فلسطینی در لبنان به وقوع پیوست و در آن شبه‌نظامیان فالانژ لبنانی به انتقام ترور بشیر جمیل، رئیس جمهور لبنان و رهبر حزب فالانژ (معروف به کتائب) از فلسطینیان، به دو اردوگاه صبرا و شتیلا در بیروت غربی وارد شدند و بین ۷۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از فلسطینیان را به خاک و خون کشاندند، این کشتار که در طی سه روز صورت گرفت با هدف اخراج اجباری فلسطینیان از سرزمین خود و فراموش کردن خاک خود انجام گرفته بود.
تاریخ ننگین و شرم آور رژیم کودک کش صهیونیستی از بدو تاسیس تاکنون سرشار از جنایت و کشتار مردم مظلوم فلسطین بوده است که واقعه اردوگاه صبرا و شتیلا یکی از ده‌ها جنایت وحشیانه‌ی آنان است.   به قطع و یقین می‌توان گفت صهیونیست‌ها از همان ابتدای کار محاسبات غلطی را چیدند که تا کنون ادامه داشته و نتایج جنگ‌های موجود خود موید این مطلب است.
بیش از سه دهه‌ قبل این اقدام جنایتکارانه با حمایت و صحنه گردانی آمریکای خبیث و ایادی و همفکران منطقه‌ای به فرماندهی آریل شارون وزیر جنگ رژیم ددمنش صهیونیستی صورت گرفت.   امروز نیز اقدامات تروریستی و جنایات فجیع داعش و گرو ههای تروریستی در اذهان ملت‌های آزاده جهان تداعی کننده همان واقعه اردوگاه صبرا و شتیلا است.   از طرفی این جنایت‌ها خود سندی است بر مجموعه اسناد شرارت ها، خباثت‌ها که با مدیریت و هدایت استکبار جهانی و در راس آن شیطان بزرگ، آمریکای پلید است که با بدترین و فجیع‌ترین شکل، جان انسان‌های مظلوم و بی دفاع حتی کودکان و زنان و خرد سالان را به صورت کشتار دسته جمعی و بریدن سر‌ها با شعار دفاع از ملت‌ها و صیانت از حقوق بشر و کرامت انسانی بر مجامع سست و پوشالی خود به نمایش می‌گذارند.
پر واضح است که سازمان‌های بین المللی که خود را حامی حقانیت و دفاع از حقوق انسان‌ها می‌دانند نه تنها با بی اعتنایی نسبت به نسل کشی فلسطینی‌ها گذر کردند، بلکه با نظارت و حمایت بر انواع جنگ‌ها و قساوت‌ها و کشتار و جنایات بر علیه مردم مظلوم جهان بویژه ملت آواره فلسطین، با حمایتی مزورانه به رژیم اشغال گر و بی هویت صهیونیستی و با تمسک به حمایت‌های بی دریغ و جانانه همفکران آمریکایی و غربی و مذموم منطقه علاوه بر تثبیت معامله نامشروع و غیر قانونی قرن، در صدد الحاق منطقه کرانه غربی اردن و بحرالمیت به سرزمین‌های اشغال شده اجازه می‌دهند تا بر سکوت مرگبار مجامع بین المللی صحه بگذارند.
کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین- نهاد ریاست جمهوری در آستانه سی و هفتمین سالگرد پدیده شوم تاریخی «صبرا» و شتیلا «ضمن گرامیداشت همه شهدای این فاجعه و تاکید بر ادامه راه مقدس شهدای مقاومت و همچنین تقبیح و محکوم نمودن آن جنایت هولناک، یادآور می‌شود که اصل رژیم نژاد پرست صهیونیست از ارتکاب هر نوع جنایتی فروگذار نبوده و اصولاً ماهیت این رژیم بر این نوع رفتار شکل گرفته است و تنها راه نجات و رهایی از چنگال چدنی مخمل نمای دشمنان دسیسه دوز و مذاکره خواه و حتی سازشکاران داخلی برای گرفتن حق مسلم ملت عزیز و مظلوم فلسطین، مقاومت و ایستادگی دانسته و از همه‌ی نسل جوان و انقلابی فلسطین از نحر تا بحر و ملت‌های آزاده و مسلمان جهان می‌خواهد با عنایت به رهنمود‌های حکیمانه و داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، با حمایت آشکارا از ملت‌های مظلوم فلسطین، یمن، سوریه و دیگر ملت‌های ستمدیده به منظور دستیبابی به کرامت انسانی و حقوق حقه‌ی از هیچ تلاشی فرو گذار نباشند و به فضل خدای سبحان پیروزی نزدیک است. ان‌شاءالله.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جنگ داخلی لبنان رئیس جمهور رژیم صهیونیستی مردم مظلوم فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده در مراسم سالروز شهادت سپهبد قرنی که با حضور فرماندهان و مسئولان در سینما قدس منطقه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سر افراز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه بررسی شخصیت فردی شهید قرنی، موضوع مهم برای الگوپردازی در جامعه به حساب می آید، اظهار کرد: ویژگی‌های ممتاز آن شهید گرانقدر، امروز برای گره گشایی بسیاری از مشکلات کارگشا است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید سپهبد محمد ولی قرنی، تصریح کرد: مهمترین ویژگی شهید قرنی علاوه بر مقاومت، داشتن بصیرت انقلابی بود.

وی افزود: شهید سپهبد محمد ولی قرنی انسان توانمند، آینده نگر بود که ارتش را بعد انقلاب اسلامی سر و سامان داده و از انحلال ارتش جلوگیری کرد و حضرت امام ( ره) نیز از ایشان حمایت کردند.

عدیده به نقش ارزشمند شهید قرنی در ارتش اشاره کرد و گفت:شهید قرنی از به تاراج رفتن تجهیزات پیشرفته ارتش جلوگیری کرد که آثار همین اقدام مهم وی در دوران دفاع مقدس متبلور شد و ارتش توانست با اتکا به نیروی انسانی مومن و توانمند و تجهیزات پیشرفته جلوی دشمنان بعثی و ایادی استکبار ایستادگی کند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، داشتن صداقت، مبارزه با تجزیه طلبی، پاکسازی ارتش از مستشاران خارجی را از دیگر اقدامات و خصوصیات مهم شهید قرنی برشمرد و خاطرنشان کرد: امثال قرنی ها باید شهید می شدند تا با شهادت به سعادت دنیوی و اخروی برسند.

دیگر خبرها

  • علت حمایت مردم ایران از ملت مظلوم فلسطین
  • حمایت مردم اردن از فلسطین
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند
  • مراسم انجمن قلم آمریکا لغو شد/ ایستادگی نویسندگان برای فلسطین
  • هنیه: یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید/حمایت قدرتمندانه ایران
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟