Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش شهریور در هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار هران برگزار شد اظهار داشت: شهرستان شمیرانات با داشتن ۶۰۰ هز ار نفر جمعیت فاقد آرامستان و استادیوم ورزشی است.

شهریور افزود: در حال حاضر افرادی برای سرمایه گذاری و احداث پیست اسکی در شمیرانات اعلام آمادگی کرده اند اما این امر با مشکلاتی روبرو است، در گذشته جاده شمشک و دیزین که به جاده چالوس متصل می شد همواره با تلفات جانی روبرو بود برای احداث راه جدید در این منطقه نیازمند تخصیص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: روند اجرای طرح فاضلاب در شهرهای لواسان و اوشان، فشم و میگون مطلوب و رضایت بخش است اما در شهر شمشک وضعیت نامناسبی داریم و لایروبی و ساماندهی رودخانه جاجرود در شهرستان شمیرانات و بازنگری طرح های هادی یکی از نیازهای این شهرستان است.

فرماندار شمیرانات بیان داشت: عدم استقلال کاری نیروی انتظامی و دادگستری در شهرستان شمیرانات یکی دیگر از مشکلات شمیرانات است و بازنگری طرح هادی اوشان فشم و میگون و تصویب طرح جامع شهر شمشک یکی از نیازهای اصلی شمیرانات محسوب می شود.

کد خبر 4722477

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری شمیرانات سیاوش شهریور پیست اسکی ماه محرم قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد ایلام عاشورا شیراز مراسم عزاداری هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه گرگان اربعین 98 سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین گروسی پس از بازدید از شهرک صنعتی ماکو در جلسه ای با حضور جمعی از تولیدکنندگان این شهرک با تاکید بر برگزاری جلسات و دیدارهای مستمر مسئولین و فعالان اقتصادی گفت:‌ ثمره جلسات و تصمیمات این جلسات، در بازدید بعدی گزارش داده شود چرا هدف از این بازدیدها رفع مشکل تولیدکنندگان است.

وی با بیان اینکه با اتمام عملیات محصورسازی منطقه و استقرار گمرک در ورودی منطقه بخشی از مشکلات حل می شود افزود: در سال جدید پیگیر افزایش سهمیه کالای همراه مسافر به منطقه هستیم.

گروسی اضافه کرد: رفع مشکلات مطرح و دیده‌شده در بازدید اخیر از واحدهای صنعتی، در دستورکار منطقه آزاد ماکو قرار گرفته است.

وی با اشاره به اراده‌ی سازمان منطقه آزاد ماکو برای جهش تولید و حمایت از سرمایه گذاران بیان داشت: سعی می‌کنیم شرایط مناسبی برای سرمایه‌گذاران تامین کنیم که متاسفانه در حال حاضر شرایط ثبات اقتصادی با قوانین خلق‌الساعه همخوانی ندارد و مشکل‌آفرین شده است.

گروسی لجستیک و ترانزیت را مهمترین مزیت منطقه آزاد ماکو عنوان کرد و افزود: ایجاد دهکده لجستیک اکو در کنار تصویب طرح جامع و چندین مگا پروژه در منطقه را در دستور کار قرارداده ایم که به امید خدا شاهد شکوفایی و توسعه واقعی منطقه در آینده نه چندان دور خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • واگذاری واحد‌های شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد/ حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • آغاز هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد با حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال