Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:37:47 GMT

هوملس: خدا راشکر توپ مسی گل نشد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۷۹۳۵

هوملس: خدا راشکر توپ مسی گل نشد

متس هوملس خوشحال است که موقعیت دقیقه پایانی مسی تبدیل به گل نشد تا نتیجه ای غیرمنصفانه در بازی بارسا و دورتموند به ثبت نرسد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در زمین دورتموند با خوش شانسی از شکست فرار کرد. در واقع اگر تراشتگن درون دروازه این تیم نبود، دورتموند می توانست به راحتی پیروز بازی لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پنالتی رویس را مهار کرد و واکنش های خوب دیگری هم در طول بازی داشت و به تنهایی یک امتیاز برای تیمش گرفت. بارسا هم یکی دو موقعیت خوب داشت؛ به خصوص شانس دقیقه 93 مسی که نزدیک بود دورتموند را نقره داغ کند.

 

 

 

 

متس هوملس مدافع دورتموند که از این تساوی ناراضی است در پایان بازی گفت:« از عملکرد خود راضی هستیم اما از تساوی نه. معتقدم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. فشار زیادی روی حریف آوردیم و بازیکنان آنها را وادار به اشتباه کردیم.

فرصت‌های خوبی روی دروازه حریف خلق کردیم اما متاسفانه از آنها استفاده نکردیم. دو امتیاز ارزشمند را از دست دادیم و این خوب نیست. مسی در دقایق پایانی موقعیت خوبی داشت که اگر توپ او تبدیل به گل می‌شد بدبخت می‌شدیم. خوشبختانه او نتوانست از این موقعیت بهره بگیرد و دروازه ما را باز کند.»

 

هوملس در مورد مهار پنالتی رویس توسط تراشتگن گفت:« درخشش تراشتگن تنها به این بازی خلاصه نمی‌شود. او بارها چنین واکنش‌هایی از خود نشان داده است.»

 

 

متس هوملس بارسلونا بروسیا دورتموند لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: متس هوملس بارسلونا بروسیا دورتموند لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مورایس به مهم‌ترین سوال سپاهان

به گزارش "ورزش‌سه"، این سوال در حالی از سوی خبرنگاران اصفهانی در نشست خبری مطرح شد که تا پیش از این سرمربی پرتغالی سپاهان بارها به دلیل عملکرد ضعیف خط دفاعی تیم مورد انتقاد و سوال قرار گرفته بود و اینبار درباره نمایش ضعیف تیم در خط هجومی و فرصت سوزی پرسیده شد که پاسخ جالب توجهی نیز از سوی مورایس همراه داشت.

سرمربی سپاهان در واکنش به این سوال که تعجب و لبخند را به صورتش آورده بود، گفت:« یک سوال متفاوت. برخی مواقع بابت دفاع نکردن و برخی مواقع بابت گل نزدن مورد انتقاد قرار می‌گیریم. می توان گفت برخی مواقع شاید آرامش لازم به بازیکنان داده نشده است و نتوانسته‌اند موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنند. برخی مواقع به خودخواهی بازیکن برمی‌گردد که شاید در ان لحظه می توانسته تصمیم بهتری بگیرد. شوت بزنم یا نزنم یا انتخاب دیگر و بهتری داشته باشد. برخی مواقع گل هم زدیم اما موقعیت‌های زیادی را  در همان بازی گل نکردیم. ببینیم فردا چه می شود و به هر حال باید قبول کنم. به همین دلیل فشار بیشتری روی بازیکنان گذاشتیم و بیشتر کار کردیم. ببینیم فردا چه می‌شود.» 

گفتنی است که این سوال در حالی از سوی خبرنگاران مطرح شد که مهاجمین سپاهان در سه بازی اخیر فقط یک مرتبه مقابل صنعت نفت در آبادان گلزنی کردند. با این حال همچنان تیم مورایس با ثبت 41 گل و با اختلاف قابل توجه نسبت به تیم دوم که تراکتور است و 32 گل زده، بهترین خط هجومی مسابقات به شمار می‌رود و رضا اسدی و شهریار مغانلو نیز با 11 و 10 گل بهترین گلزنان لیگ برتر هستند.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: نیمه دوم با کیفیت بازی کردیم
  • ضعف مشهود دفاعی تراکتور مقابل نساجی
  • متس هوملس آماده تمدید قرارداد با دورتموند
  • قاطع‌ترین برد پرسپولیس در راحت‌ترین بازی فصل!
  • موقعیت عالی گلزنی؛ برخورد ضربه سر هالند به تیر دروازه رئال مادرید / گزارش عربی
  • ربیعی: سعی کردیم کمتر به سپاهان موقعیت بدهیم
  • ترزیچ: با شایستگی به مرحله نیمه‌نهایی رسیدیم
  • پاسخ مورایس به مهم‌ترین سوال سپاهان
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۴ - اتلتیکومادرید ۲
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال