Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@00:47:21 GMT

تلاش پرسپولیسی‌ها برای رساندن شجاع به دربی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۸۲۲۹

تلاش پرسپولیسی‌ها برای رساندن شجاع به دربی

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنا‌بر اعلام پزشک تیم فوتبال با توجه به انجام بررسی‌های پزشکی و معاینات تکمیلی، شجاع خلیل‌زاده امروز چهارشنبه هم استراحت پزشکی دارد و از فردا پنج‌شنبه کادر پزشکی مرحله بعدی اقدام‌های خود برای بازگرداندن وی به بازی‌ها را آغار می‌کند.

دکتر حقیقت در پاسخ به این سوال که آیا مدافع سرسخت سرخپوشان به دربی می‌رسد یا نه؟ گفت: تلاش ما این است که او به این بازی برسد و خود بازیکن هم بسیار مصمم است ولی باید ببینیم روند درمان چگونه پیش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: آقای میثاقی از حق تیمها دفاع کنید

به گزارش ورزش سه،به گزارش ورزش سه، مهدی هاشمی نسب مربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از دیدار با شمس آذر قزوین حاضر شد و درباره شرایط تیمش صحبت کرد.
هاشمی‌نسب حرفهایش به پاسخ به محمد میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر آغاز کرد و گفت: من  یک عذرخواهی ویژه می‌کنم از آقای میثاقی مجری شایسته و توانمند شبکه سه، که به صلاحدید ایشان من صلاحیت این را ندارم که در کنفرانس خبری شرکت کنم و شخص بهتری به کنفرانس بیاید. آقای میثاقی خواستم بگویم که این نظر شماست و نظر باشگاه ما چیز دیگری است. شما به جای اینکه در امور باشگاه ما دخالت کنی، لطفاً توی برنامه از حق تیم‌ها دفاع کنید. شما از این فوتبال سررشته دارید و تخصصتان هست. حداقل می‌دانید آفساید یا پنالتی چی هست. شما در جایگاه خودتان از تیم‌ها دفاع کنید. فکر نمی‌کنم لازم باشد که تشخیص بدهی مهدی هاشمی نسب در کنفرانس خبری شرکت کند یا نه. در ضمن روزی که قانون را بر علیه تیم ما عوض می‌کنند باید از ما دفاع کنی. شما دوست خوب من هستی و به حق و شایسته بر روی آن صندلی نشستی و یکی از دلایلی که آنجا نشستی این است که واقعاً توانمندی.

صحبتهای بعدی هاشمی نسب کنایه به تغییر قوانین در لیگ بود. او گفت: شمس آذر تیمی است که جایگاه خوبی دارند و تیم جوانی هستند که بسیاری از بازی‌ها را انتحاری بازی کردند. بازی سختی داریم و با توجه به نتیجه بازی رفت که ۲ امتیاز حساس را از دست دادیم، امیدوار هستم در این بازی تمرکز داشته باشیم و اهمیتش را بدانیم.

او ادامه داد: تلاش می‌کنیم و با تمرکز کامل می‌خواهیم به این مهم دست پیدا کنیم و  صدرنشین بمانیم، (البته) اگر قانونی وسط فصل تصویب نشود که بجای تیمی که با یک امتیاز بیشتر صدر جدول است، تیم دیگری بیاید صدر! قانون در فوتبال ایران هر روز تغییر می‌کند و تمام دلخوشی ما این است که آقای میثاقی که تریبون دستش است از حق ما دفاع کند اما درباره چیزهایی اظهار نظر می‌کنند که هیچ ربطی به آنها ندارد.

از هاشمی نسب سئوال شد که آیا استقلال به واسطه همین قانون برای درآوردن بدون گل دربی وارد زمین نشد؟ او جواب داد: اصلا به صفر-صفر در دربی فکر نمی‌کردیم. چون ما هفته پنجم دور برگشت با پرسپولیس بازی کردیم و اگر با این تفکر هم وارد شده باشیم، ده بازی هم بعد از آن است و در صورتی این اتفاق می‌افتد که همه چیز برابر باشد و اگر گل زده ما در دربی بیشتر بود، تصمیم گیری کنیم ولی کسی می‌تواند ده بازی آینده را پیش بینی کند؟ اصلا غیر منطقی است که بخواهیم درباره آن فکر کنیم. هفته قبل هم ۳-۴ امتیاز فاصله بود ولی اصلا به مساوی صفر-صفر و گل بازی رفت فکر نمی‌کردیم.

دیگر خبرها

  • توضیح عنایتی در مورد تعویض عجیب پرسپولیسی سابق
  • عکس‌| حرکت غیراخلاقی یک پرسپولیسی در آبادان
  • جهانگیری: رساندن مردم به این باور که فرزندان خمینی پاسدار غرور ملی مردمشان هستند عین سیاست ورزی است
  • هاشمی‌نسب: آقای میثاقی از حق تیمها دفاع کنید
  • امروز؛ آخرین حضور یک پرسپولیسی حتی روی نیمکت | بازیکنی که کم و کسری از رفیعی ندارد
  • مورایس فحش خورد و دربی را برد
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • شکوه و عظمت ایران از وجود رهبری دینی و سربازان شجاع نشات می‌گیرد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • کشف بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی