Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی مبلغ در گفتگو با پارسینه همچنین ادامه داد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس اسلامی در شرایطی برگزار خواهد شد که کشور وضعیت فوق‌العاده حساسی را در حال تجربه کردن است. از طرفی مانع‌های داخلی روز به روز بیشتر می‌شود و از طرفی هم آمریکا و همپیمانانش همچنان در تلاش هستند تا جمهوری‌اسلامی در جهان به حاشیه رانده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقا به همین ۲ دلیل می‌توان اینطور گفت، حضور مردم در پای صندوق‌های رای اهمیتی بیش از پیش دارد. در واقع با مشارکت حداکثری نظام می‌تواند در مذاکره و رایزنی‌های بین‌المللی به قول معروف دست بالا را داشته باشد.

عضو حزب اتحاد ملت همچنین گفت: با این حال باید به مردم حق داد که ناراضی باشند. به هر حال آن‌ها توقع دارند دارند، تصمیم‌گیران شرایط را به گونه‌ای اداره کنند که مشکلاتی که زندگی را برای‌شان سخت و آرامش‌شان را سلب کرده است، روز به روز کمتر شوند تا بتوانند با کمترین دغدغه ممکن روزگار سپری کنند. پس اولویت همه دست‌اندرکاران نباید چیزی جزء تلاش و حمیت برای کاهش کاستی‌ها باشد.

مبلغ افزود: با این حال متاسفانه شاهدیم که گروهی تندرو فعالیت‌های مجدانه‌ای دارند تا به همه چیز را به هم بزنند و همچنین با سیاه‌نمایی در پی این هستند تا مردم را دلسرد و ناامید کنند. این کار‌های آن‌ها با این هدف انجام می‌شود که مردم با صندوق رای قهر کنند تا در فضایی سرد و با رای اقلی به مجلس بروند که باید اذعان داشت، مجلس‌نشینی افراطیون اتفاقی بسیار_بسیار هزینه‌ساز و خطرناک است و دباره کشور با در فضایی قرار می‌دهد که در این چند سال گذشته برای برون رفت از آن هزینه‌های زیادی را متحمل شدیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با گفتن اینکه «باید وضعیت موجود را برای مردم تشریح کرد» ادامه داد: تندروها، چون می‌دانند در صورت حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای شانس رای‌آوری‌شان به حداقل ممکن می‌رسد، این روز‌ها هم سیاه‌نمایی می‌کنند و هم سعی دارند وجهه نهاد مهم مجلس را تضعیف کنند که متاسفانه رسانه‌های گروهی و برخی از تریبون را هم دارند. دقیقا به همین دلیل لازم است چهره‌های شناخته شده و کارشناس جریان اصلاحات علت‌های اصلی مشکلات را برای مردم تشریح کنند تا افکار عمومی بداند مشکل اصلی ایران چیست که نمی‌تواند در مناسبات جهانی به طور جدی ورود کند و در نتیجه نمی‌توانیم فعالیت‌های اقتصادی را آنطور که لازم است به سرانجام برسانیم.

مرتضی مبلغ در پایان حرف‌هایش گفت‌: جریان اصلاحات همیشه و در هر شرایطی اصل را منافع ملی و مصلحت عمومی می‌داند و بر همین اساس درباره نوع واکنش این تفکر به انتخابات مجلس حتما تصمیمی اتخاذ خواهد شد که کاملا در راستای کشور و نظام باشد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مرتضی مبلغ مجلس شورای اسلامی خروج آمریکا از برجام انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات بیمارستان رازی شهر ایلام رفع شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا به منظور اطلاع از وضعیت دارویی، خدماتی، حضور پزشکان و کادر بیمارستانی و وضعیت محیطی بیمارستان به صورت سر زده از بیمارستان رازی شهر ایلام بازدید کرد.
وی پس از گفتگو با کادر درمان از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید کرد و ضمن عیادت از بیماران و شنیدن صحبت‌های همراهان بیماران، خواستار تشکیل هیأتی با حضور بازرسان استانداری برای بررسی وضعیت بیمارستان شد.
بهرام نیا در ادامه خواستار برخورد قانونی با قصور احتمالی متولیان شد و افزود: در بازدید امروز، مردم گلایه‌مندی‌هایی داشتند که دستور بررسی کامل و دقیق رفع مشکلات موجود صادر شد. 
وی تصریح کرد: قبل از شروع سال نو به رییس دانشگاه علوم پزشکی اعلام شد که تمام بیمارستان‌های استان آمادگی کامل از نظر بهداشتی، دارویی و کادر بیمارستانی (پزشک پرستار و ...) داشته باشند و در صورت نیاز به دارو برای بیماران، ترتیبی اتخاذ شود تا داروی مورد نیاز آن‌ها در خود بیمارستان تهیه شود.
استاندار ایلام تشریح کرد: هم‌اکنون بیمارستان رازی برای خدمات‌رسانی به بیماران و مردم کاملاً آماده است و به زودی مشکلات موجود مرتفع خواهد شد.

استاندار ایلام در ادامه از ورودی‌های میدان‌های ارغوان و قرآن شهر ایلام و نیز وضعیت خدماتی، تنظیف و امکانات آن‌ها بازدید کرد.

دیگر خبرها

  • با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • دادستان کل کشور: با اصلاح قانون انتخابات شاهد اتفاقات خوبی بودیم
  • مشکلات بیمارستان رازی شهر ایلام رفع شود
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان نامدار زیر سقف الار مجلل | تصویر
  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • همنشینی اصلاح طلبان و اصولگرایان زیر یک سقف /کواکبیان: صلح امام حسن یعنی درحکومت نباید، نظر اکثریت مردم نادیده گرفته شود
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟
  • ببینید | چرا اعمال انسان باقی می ماند؟!
  • دعوا‌ها علنی می‌شود / اصلاح‌طلبان نقش لولو را بازی نکردند / اصولگرایان جوان می‌خواهند پدرخوانده‌ها را کنار بگذارند / مزاحم نظام می‌شوند
  • ضرورت اصلاح قوانین حوزه مالکیت ادبی و هنری