Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نوید دانایی بعدازظهر شنبه در نشستی با رئیس جهاد دانشگاهی سمنان به میزبانی دفتر خود، ضمن بیان اینکه جهاد دانشگاهی استان دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای است که می‌توان با بهره‌گیری از آن‌ها نسبت به توسعه و تقویت فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی نیز گامی مؤثر برداشته شود، اظهار داشت: تفاهم‌نامه توسعه تعاملات آموزشی و پژوهشی این دو نهاد امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی در دستور کار اجرای این تفاهم‌نامه قرار دارد، افزود: آموزش مهارت حرفه‌ای تکنیسین دندان‌پزشک، منشی‌گری پزشکی، تکنیسین داروخانه، فیزیوتراپی در منزل ازجمله مهم‌ترین دوره‌هایی است که در راستای این تفاهم‌نامه در استان سمنان برگزار می‌شود.

تقویت تعاملات دانشگاه علوم پزشکی سمنان با سایر دستگاه‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تأکید بر اینکه این دوره‌ها در دو بخش بلندمدت و کوتاه‌مدت برنامه‌ریزی شدند، خاطرنشان کرد: برگزاری تعدادی دوره ضمن خدمت و دوره‌های کمک پرستاری نیز در برنامه‌ریزی‌های بعدی دانشگاه در راستای اجرای این تفاهم‌نامه قرار دارد.

دانایی با اشاره به لزوم تعیین گروه‌های کارشناسی از جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی سمنان برای ساماندهی فعالیت‌های تخصصی در این راستا بیان کرد: تعامل دستگاه‌های اجرایی و نهادهای علمی و آموزشی و تحقیقاتی نقش مؤثری در ارتقای سطح علمی و سلامت جسمی مردم ایفا می‌کند.

وی همچنین اضافه کرد: ارتقای سطح خدمات آموزشی و دانش پزشکی در استان سمنان ازجمله اهدافی است که در امضای این تفاهم‌نامه دنبال می‌شود.

بررسی نیازها و ظرفیت‌های موجود در استان سمنان

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان نیز در این دیدار با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در حوزه پزشکی و پیراپزشکی با همکاری جهاد دانشگاهی اظهار داشت: با امضای این تفاهم‌نامه می‌توان بستر لازم برای ایجاد توسعه سلامت استان را فراهم کرد.

حسن رهایی گفت: بررسی نیازها و ظرفیت‌های موجود در استان سمنان برای بهبود عملکرد این دو نهاد در اجرای این تفاهم‌نامه در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 4722293

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشكی سمنان تفاهم نامه جهاد دانشگاهی سمنان ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد ایلام شیراز عاشورا مراسم عزاداری هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه گرگان اربعین 98 سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»

مدیر روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران از ارائه خدمات سلامت این مجموعه در نمایشگاه سلامت شهرداری خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل امینی هرندی ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: نمایشگاه سلامت محور شهرداری با شعار «حال خوب ساختنی است» با حضور ۸۰ غرفه در موضوعات جوانی جمعیت و خانواده، سالمندی، گروه‌های مختلف دارای معلولیت در قالب تشکل‌های مرتبط، شرکت‌های فعال در حوزه سلامت و نیز گروه‌های جهادی و خیران از عصر روز شنبه، یکم اردیبهشت‌ماه در بوستان لاله در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ۸ خدمت سلامت سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران توسط کلنیک‌های «دندان‌پزشکی»، «آسم و آلرژی»، «درمان در منزل» (دم)، «زخم و لیزر» و «ارتقا سلامت» این مجموعه در نمایشگاه سلامت محور شهرداری ارائه می‌شود. این نمایشگاه تا روز جمعه، ۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

وی افزود: خدمات سلامت توسط مجموعه درمانگاه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران (یارا) ارائه می‌شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران، امینی ادامه داد: همچنین گروه پژوهشی «سبک زندگی» سازمان جهاد دانشگاهی علوم‌پزشکی تهران درخصوص پایش سلامت، اقدام به طراحی یک پرسش‌نامه الکترونیکی کرده و از شهروندان تهرانی خواسته است به منظور پایش وضعیت سلامت به سوال‌ها پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت