Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در چهار چوب مسابقات لیگ برتر فوتسال، تیم‌های فرش آرای مشهد و اهورای بهبهان عصر چهارشنبه در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد به میدان رفتند که نیمه نخست این دیدار با پنج گل به سود تیم میزبان به پایان رسید.
گل‌های نیمه نخست را به ترتیب سروش احمدنیا، محمد پیکان، مجید خزایی، رحمان سارانی و علی ابراهیمی وارد دروازه تیم اهورای بهبهان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم، سجاد مسیحی نخستین گل تیم اهورای بهبهان و نخستین گل این نیمه را وارد دروازه فرش آرا کرد و سپس علی رستمی گل ششم را برای فرش آرا به ثمر رساند.  

در ادامه بازی، هاشم شیر علی گل دوم را برای اهورای بهبهان به ثمر رساند و سپس فخرالدین موسوی و هاشم شیر علی گلهای سوم و چهارم این تیم را وارد دروازه فرش آرا کردند.

با این پیروزی،تیم فرش آرای مشهد ۲۳ امتیازی شد.
۶۰۷۰/۱۹۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد لیگ برتر فوتسال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور وارد مشهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی وزیر کشور، پنجشنبه ۶ اردیبهشت با استقبال یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی وارد مشهد مقدس شد.

????گفتنی است؛ شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر کشور به مشهد مقدس است.

کد خبر 6088595

دیگر خبرها

  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • وزیر کشور وارد مشهد شد
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • ایران ۲ - قرقیزستان ۱
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • العین روی دست غول آسیا بلند شد / شگفتی‌سازی در قلب جده با اسطوره ایتالیا