Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان دستگاه‌های اجرایی برتر استان در جشنواره شهید رجایی را معرفی کرد و گفت: ۱۶ دستگاه اجرایی در ارزیابی‌های این جشنواره شرکت نکردند. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمدولی روزبهان عصر امروز در بیستمین جشنواره شهیدرجایی استان اظهار داشت: در ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی 50 دستگاه اجرایی مشارکت داشتند و 16 دستگاه اجرایی نیز عملکرد خود را ارائه ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عملکرد استان در شاخص‌های عمومی و اختصاصی نسبت به میانگین کشوری بالاتر است و وضعیت خوبی در برخی شاخص‌ها داریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: در برخی شاخص‌ها نیز نتوانستیم به اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده دست پیدا کنیم. ابلاغ دیرهنگام برنامه سه ساله دولت به دستگاه‌ها که مانع ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز شده بود و همچنین تحقق نیافتن شاخص‌های دولت الکترونیک سبب شد تا در این بخش‌ها وضعیت خوبی نداشته باشیم.

تقدیر از دستگاه‌های برتر خراسان شمالی در جشنواره شهید رجایی به روایت تصویردستگاه‌های اجرایی برتر استان ایلام در جشنواره شهید رجایی معرفی شدنداستاندار خراسان جنوبی در پانزدهمین جشنواره شهید رجایی تجلیل شد

وی ادامه داد: براساس بخشنامه ابلاغی در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در گروه عمومی، اجتماعی و قضایی اداره کل امور اقتصادی و دارایی، در گروه شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها نیز شرکت آب و فاضلاب روستایی، در گروه زیربنایی و تولیدی اداره کل استاندارد و همچنین در گروه حمایتی، سلامت و بهداشت نیز بنیاد شهید و امور ایثارگران بالاترین امتیازها را کسب کردند.

روزبهان گفت: در شاخص‌های عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش و پرورش استان حائز بیشترین امتیاز شدند. همچنین در شاخص‌های اختصاصی نیز اداره کل امورمالیاتی و مدیریت درمان تأمین اجتماعی رتبه‌های برتر را به دست آوردند.

وی اعلام کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از مجموع دو هزار امتیاز موفق به کسب یکهزار و 921 امتیاز شد و رتبه نخست را بین 50 دستگاه اجرایی استان کسب کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی استان باید برنامه دولت الکترونیک، شفافیت و مدیریت محلی، مدیریت سرمایه انسانی، بهبود فضای کسب و کار و همچنین ارتقای سلامت اداری را بیش از گذشته مورد توجه قرار دهند، زیرا استان در این شاخص‌ها نتوانسته به اهداف مورد نظر دست یابد.

انتهای پیام/ح

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم در نشست خبری هفتمین دوره جشنواره استانی شمیم ریحان گفت: این جشنواره امسال مقارن با دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود که این تقارن بسیار پر برکت خواهد بود.

مریم عرب نژاد فعالیت دختران جوان قمی در حوزه‌های مختلف علمی، عفاف و حجاب، فرهنگی و اجتماعی، ورزشی، جهاد تبیین و... را حائز اهمیت دانست که می‌توانند الگویی برای دختران نوجوان باشند. 

وی جشنواره استانی شمیم ریحان مقدمه را آغاز فعالیت‌های موثر در این حوزه بیان کرد و ابراز امیدواری کرد؛ با برگزاری این جشنواره به اهداف خود که معرفی الگو‌های برتر و استفاده از آنها در‌بخش‌های مختلف جامعه است، برسیم.

سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استاندار با اشاره به برگزاری نخستین نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های دولتی هفته گذشته در استانداری قم، از درخواست همکاری سایر دستگاه‌ها برای هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره خبر داد. 

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم در این نشست با بیان اینکه ۱۸ بخش شامل موضوعاتی همچون حوزه حفاف و حجاب، پژوهشگری، بیانیه گام دوم انقلاب، دختر فعال روستایی، رسانه و... برای ارزیابی در این جشنواره در نظر گرفته شده است گفت: ۱۳ دستگاه معرفی نفرات مدنظر را به دبیرخانه جشنواره بر عهده دارند.

روح‌الله مقدم با اشاره به ساماندهی ۲۳۰ هزار بانوی جوان قمی در معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: علاقمندان تا ششم و دستگاه‌ها تا دهم اردیبهشت‌ماه برای ثبت نام فرصت دارند.

اختتامیه هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان بیستم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه مرحله دوم یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • معرفی شهید الیاس ارجمند بعنوان شهید شاخص بسیج عشایری کشور
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند
  • پوستر فیلم با تصویری از لحظه شهادت کاراکتر اصلی منتشر شد/قهرمان «آن دو»، شهید شاخص کشوری امسال
  • ثبت‌نام ۴۴۶۶ یزدی در طرح ۴۰۰۰ حافظ ۴۰۰۰ شهید
  • دست برتر مردم در حجاب