Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگربان تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، علیرضا بیرانوند سنگربان تیم پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 4 روز به دربی مانده یا 3 روز؟ به هر حال امیدوارم با شرایط خوب به دربی برسیم. ما در بازی با نفت برد خوبی داشتیم دیروز هم ریکاوری و یک بازی دوستانه داشتیم و امیدوارم بتوانیم روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کنیم و نتیجه خوبی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص اینکه خوشحالی که خداحافظی نمی‌کنی گفت: خنده دار است کهبازیکن 26 ساله خداحافظی کند. امسال سال ششم است که در سطح اول هستم و افتخارات زیادی کسب کردم. خیلی‌ها دنبال این بودند که من بعد از خبر خداحافظی‌ام آن را تکذیب کنم ولی سکوت کردم.

بیرانوند که تاکید داشت مصاحبه‌ای انجام نداده در پاسخ به سوالی خبرنگاری مبنی بر اینکه مصاحبه او موجود است گفت: من وقتی سکوت می‌کنم یعنی نمی‌خواستم جوابی به این شایعات و حواشی بدهم الان هم می‌بینید که در خدمت پرسپولیس هستم و به دنبال این موضوع هستم که با این تیم ان‌شاءالله قهرمان آسیا شوم. اینکه می‌گویند من مصاحبه کرده‌ام برای سؤال است چون شما باید از من وویس داشته باشید آیا فایل صوتی مصاحبه من را دارید؟ اگر دارید لطفاً رو کنید. شاید بعضی‌ها به اسم من به دیگران پیام می‌دهند ولی اگر شما با خط تلفن همراه من فایل صوتی در مورد مصاحبه دارید لطفاً آن را رو کنید تا من ببینم.

وی در خصوص اینکه حکم هواداران تراکتور و خودش در یک روز صادر شده اما هواداران تراکتورسازی بخشیده شدند، گفت: اتفاقاً در تمرین امروز با بازیکنان و محسن خلیلی صحبت می‌کردم. من و هواداران محترم تراکتورسازی در یک روز محروم شدیم و وقتی متوجه شدم حکم آنها تغییر کرده تعجب کردم. به همین دلیل به مدیریت باشگاه گفتم که چرا برای من محرومیت در نظر گرفته شده اما از طرف دیگر حکم هواداران تیم حریف اجرا نشده است.

گلر ملی‌پوش پرسپولیس در خصوص اینکه مهدی دادرس عنوان کرده حکم بیرانوند امضای کمیته انضباطی و مسئولانش را نداشته است، گفت: حقیقتاً من ندیدم چه کسانی آن حکم را امضا کردند و خبر محرومیتم هم وقتی به من رسید که در تمرین پرسپولیس حضور داشتم.

بیرانوند در واکنش به سوال خبرنگاری که گفت: امروز روزنامه استقلال مدعی شده که هواداران این تیم از حضور بیرانوند در دربی خوشحال هستند با خنده جواب داد: طبیعی است که آنها خوشحال باشند چون همه مردم خوشحالند. من گلر ملی هستم و استقلالی‌ها هم خوشحال هستند من قرار است در دربی بازی کنم.

بیرانواند درخصوص تمدید قراردادش با سرخپوشان بیان داشت: کار تمدید قرارداد من تقریباً تمام شده و ان‌شاءالله طی چند روز آینده نهایی می‌شود. البته یکسری پیشنهادات هم هنوز هست و آن بندی هم که برای جدایی گذاشته بودیم در قراردادم وجود دارد که اگر تیمی خواستار من شد جدا شوم اما شرایط به شکلی باشد که پرسپولیس ضرر نکند و پول خوبی نصیب باشگاه شود.

سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس درباره پیش بینی نتیجه شهرآورد، گفت: احساسات هواداران حساسیت این مسابقه را زیاد کرده است ولی نظر من این است که این بازی مساوی ندارد. من دوست ندارم خدای ناکرده هواداران یکی از دو تیم ناراحت به خانه بروند ولی امیدوارم طوری عمل کنیم که پرسپولیس برنده شود.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که دوست دارد چه کسی در دربی گل بزند، گفت: واقعاً خیلی دوست دارم که علی علیپور گل بزند. دعا می‌کنم این اتفاق بیافتد و اعتقاد دارم این بازیکن قهرمان پرسپولیس در دربی می‌شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنرهای هواداران میلان و اینتر در دربی دلامادونینا؛ از اتهام دزدی تا کابوس

دربی میلان بسیار داغ بود زیرا اینتر با پیروزی در این بازی به اسکودتوی بیستم و ستاره دوم رسید. 

دیدار دو تیم میلان و اینتر در سری آ ایتالیا امشب با پیروزی 2-1 نراتزوری به پایان رسید. کری خوانی بین هواداران دو تیم در بالاترین حد خود بود. 

اسکودتوی 2006 به دلیل کالچوپولی از یوونتوس گرفته شد و به اینتر رسید که فصل را در رده سوم، پایین تر از یوونتوس و میلان تمام کرده بود. با احتساب آن اسکودتو، اینتر اکنون به 20 اسکودتو و ستاره دوم رسید اما میلان با 19 اسکودتو باید برای ستاره دوم خود صبر کند. 

در بنر بزرگی که هواداران میلان ساخته بودند، یک موش در حال آوردن ستاره دوم اینتر است که اشاره به اسکودتوی سال 2006 دارد. 

در دیگر بنری که هواداران میلان به همراه داشتند، نوشته شده بود:

ریاضی یک عقیده نیست. در زمین آنها 19 اسکودتو دارند. 

در بنر بزرگ هواداران اینتر نیز نوشته شده بود:

سرنوشت ما، کابوس شماست.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • درویش برکنار خواهد شد؟؛ قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • با واگذاری پرسپولیس، درویش برکنار خواهد شد؟ | قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس/ اردیبهشت خطرناک!
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • بنرهای هواداران میلان و اینتر در دربی دلامادونینا؛ از اتهام دزدی تا کابوس
  • اطمینان پلیس از عدم بروز آشوب در دربی میلان
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • زیدان با باشگاه فرانسوی تمام کرده بود
  • اینزاگی: این دربی میلان خیلی خاص است
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی