Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@09:10:01 GMT

گام‌به‌گام تا دربی90؛اولادی،رحمتی،چیپ!/عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۸۵۱۹

گام‌به‌گام تا دربی90؛اولادی،رحمتی،چیپ!/عکس

به گزارش وانانیوز، 

پیش از آن که فرشید اسماعیلی با پنالتی چیپ خود در دربی اخیر سوژه شود،مهرداد اولادی بود که پای این ضربه فنی را به تاریخچه دربی ها باز کرد. اولادی که ناباورانه این دنیا را ترک کرد،در شصت و یکمین دربی پایتخت که آبان 1385 برگزار شد به عنوان یار تعویضی جای مهرزاد معدنچی وارد زمین شد. معدنچی که خود در نیمه اول از نزدیکی های نقطه کرنر دروازه سید مهدی رحمتی را باز کرده بود،جای خود را به مهاجمی تیزرو و جوان داد و مهرداد اولادی هم وقتی با رحمتی تک به تک شد،با ضربه چیپی دقیق و تمام کننده توپ را به قعر دروازه استقلال فرستاد تا تک گل امیرحسین صادقی در نیمه اول با دو گل قرمزها پاسخ داده شود و دربی 61 به کام پرسپولیس خاتمه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی بارندگی در خراسان شمالی‌

انسیه رحمتی در این رابطه ، گفت: بارندگی از ظهر فردا در استان آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت. وی گفت: بیشتر بارندگی در غرب و جنوب غرب استان خواهد بود و حتی طبق پیش بینی‌های انجام شده میزان بارندگی‌ها برای مناطقی همچون آشخانه تا ۲۰ میلیمتر خواهد بود. رحمتی افزود: طبق پیش بینی‌های انجام شده میزان بارندگی‌ها در شهرستان‌هایی همچون شیروان و فاروج کمتر است. وی با اشاره به دمای هوا بیان کرد: پیش بینی می‌شود دمای هوا در گرمترین ساعات از امروز تا پایان هفته جاری ۸ تا ۱۰درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • پرسپولیس و خاطره تلخ از آلومینیوم در جام حذفی!
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • رحمتی مربی استقلال محروم شد
  • صدور هشدار نارنجی بارندگی در خراسان شمالی‌