Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@06:09:51 GMT

صعود قیمت سکه امامی در بازار + قیمت

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۸۵۲۱

صراط:

عبادلله محمدولی رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازار طلا و سکه اظهار کرد: سکه امامی نسبت به روز گذشته، ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ادامه داد: نرخ‌ها نسبت به روز گذشته، هر اونس جهانی طلا ۵۰ سنت، هر مثقال طلا ۸ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار یک هزار و ۷۵۰ تومان افزایش قیمت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حباب سکه امروز در بازار نداریم.

به گفته رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر، بازار طلا و سکه امروز نسبت به ابتدای هفته روند کاهشی به خود گرفته است.

محمدولی در ادامه تصریح کرد: خریداران بازار سکه و طلا به دنبال حفظ سرمایه‌های خود هستند و ترجیح می‌دهند در بازار‌های کاذب و به اصطلاح زیر زمینی اقدام به خرید طلای بدون اجرت کنند.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر تصریح کرد: هم اکنون ۹۹ درصد از واحد‌های ساخت طلا به دلیل نبود بازار و سرمایه در گردش، تعطیل شدند.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران با قیمت ۴ میلیون و ۳۵ هزار تومان، سکه طرح قدیم ۴ میلیون تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۶۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۶۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۵۰۲ دلار و ۴ سنت و هر گرم طلای ۴۰۷ عیار ۴۰۵ هزار و ۹۱۲ تومان است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان

سید عماد شاهرخی در حاشیۀ برگزاری طرح تشدید بازرسی‌ها در بازار کالا‌های اساسی لرستان، گفت: ۵۰ تیم بازرسی نظارت بر بازار کالا‌های اساسی را در این استان به‌عهده دارند.

او با اشاره به انجام ۸۲ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی لرستان در سال گذشته، اضافه کرد: این بازرسی‌ها به تشکیل شش هزار پرونده منجر شده‌است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اعلام جریمۀ ۲۷۰ میلیارد تومانی برای واحد‌های صنفی متخلّف در این استان، متذّکر شد: فروشندگان درج قیمت و قیمت مصوّب روی کالا‌های اساسی را رعایت کنند.

او با تأکید به انجام ۹ هزار و ۴۰۰ بازرسی از بازار کالا‌های اساسی طی دو ماه اخیر، بیان کرد: ۹۰۰ پرونده برای عدم رعایت قانون در واحد‌های صنفی تشکیل شده‌است.

شاهرخی یادآور شد: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر فعالیت کشتارگاه‌ها، کارگاه‌های بسته‌بندی وابسته به دام، طیور و آبزیان از امروز توسط ۵۰ تیم بازرسی انجام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اعلام داد: مردم در تماس با سامانۀ ۱۲۴ هرگونه تخلف در حوزۀ کالا‌های اساسی را اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ قیمت طلا و سکه باز هم ریخت
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زلزله در بازار طلا و سکه/ کمر قیمت‌ها شکست
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه یک کانال دیگر ریخت
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
  • طلا و سکه در میانه روز رنگ عوض کرد؛ قیمت جدید طلا و سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا تغییر کانال داد