Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی چند ماه گذشته سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، یک شبکه ارتشاء و اختلاس در شیلات این استان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی مورد ضربه قرار گرفت.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، طی بررسی های به عمل آمده در جریان این پرونده، ۱۳ نفر از اعضای اصلی اداره کل شیلات و دلالانی که اقدام به ارتشاء و صدور مجوزهای غیرقانونی ساخت شناورهای صیادی برای افراد فاقد صلاحیت در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و تهران می کردند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا همچنین در تحقیقات صورت گرفته متهمان دستگیر شده به اخذ ۷ میلیارد تومان وجوه غیرقانونی (رشوه) از صاحبان و نمایندگان کشتی های ترالر، تبانی در راستای صدور موافقت های اصولی ساخت شناور و نقل و انتقال شناورها به استان های همجوار و هم چنین تضییع حقوق بیت المال و اختلاس ۱۴/۵ تن محصول از مزرعه پرورش میگوی شیلات در منطقه گواتر چابهار اعتراف کرده اند.
اقدامات غیرقانونی این افراد خسارات قابل توجهی در حوزه صید و صیادی، محیط زیست دریایی و شناورهای صیادی وارد کرده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در بیرجند

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت. 

او افزود: مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۳ سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند. 

سرهنگ کارگر بیان کرد: متهمان دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند، اما با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دستگیری یک تبعه لهستانی به اتهام جاسوسی برای روسیه
  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • استانداردسازی راه‌ها در سیستان و بلوچستان با جدیت و سرعت پیگیری شود
  • اجرای اقدامات برای تامین زیرساخت ها ورفع مشکلات مردم سیل زده
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان‌ و بلوچستان و امدادرسانی به بیش از ۱۰۰۰ نفر
  • برپایی ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در سیستان و بلوچستان در پی وقوع سیل