Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول بهرامی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حمایت های رییس دستگاه قضا از طرح "هر مسجد، یک حقوقدان" قابل تقدیر و موجب امیدواری به مقابله با فقر حقوقی مردم است.


وی افزود: طرح "هر مسجد، یک حقوقدان" قریب به چهار سال است که به ابتکار سازمان بسیج حقوقدانان در مساجد کشور در حال اجراست.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه گفت: صدها حقوقدان بسیجی آموزش دیده در سراسر کشور در حال خدمت رسانی جهادی حقوقی به مردم و ارتقای دانش و آگاهی های عمومی حقوقی در سطح جامعه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بهرامی پور بیان داشت: برای ما بسیار خوشایند است که اکنون این اقدام انقلابی و دوراندیشانه بسیج حقوقدانان از سوی ریاست محترم دستگاه قضا مورد حمایت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به فضل الهی حقوقدانان بسیجی در لبیک به فراخوان رییس محترم قوه قضاییه و در راستای نقش آفرینی برای عظمت و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران این جهاد حقوقی را بهتر از گذشته ادامه خواهند داد.

به گفته رییس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه، این طرح با قدرت و جدیت تمام در سطح 42 مسجد استان کرمانشاه در حال اجراست.

کد خبر 4722565

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بسیج حقوقدانان دستگاه قضا مسجد ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد ایلام شیراز عاشورا مراسم عزاداری هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه گرگان اربعین 98 سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۸۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات رییس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا

دریافت 21 MB کد خبر 6081811

دیگر خبرها

  • اسرائیل باید تنبیه می شد
  • هماهنگی نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی چشمگیر و قابل تقدیر است
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • تقدیر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران
  • تشکر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران تیم
  • توضیحات رییس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز