Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@07:38:20 GMT

توقف شهرداری همدان در گام نخست لیگ ۲ کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۸۸۶۶

توقف شهرداری همدان در گام نخست لیگ ۲ کشور

امیرحسین پورقاسمی در دقیقه ۱۳ تک گل شهرداری در این بازی را به ثمر رساند.

در این دیدار که عصر امروز در ورزشگاه آزادگان قزوین برگزار شد، تیم شهرداری مقابل کاسپین قزوین یک بر یک به تساوی رسید.

حسین عسگری ،حسین کاظمی ، علی ابوالفتحی ، پیمان حشمتی ، امیرحسین پورقاسمی ، محمد عباس تبار، مهدی خلج ، محسن وفایی ، محمد کاظمی،  امیرمحمد نسایی و فرشاد جلیلوند ترکیب تیم شهرداری همدان در این بازی را تشکل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم کاسپین قزوین با ترکیب هادی ریش اصفهانی، حسام حسینی، حمید عبدالهی، مهدی کشاورز، سعید الیاسی، جواد رفیعی، بهنام محمدزمانی، داود رنجبر، میلاد نجفی، حامد نجف زاده و مرتضی کوچک خانی در این بازی به میدان آمد.

شهرداری همدان با این تساوی در نیمه جدول گروه یک قرار گرفت.

تیم شهرداری همدان در گروه یک با تیم های شهرداری فومن، کارون اروند خرمشهر، نماینده بجنورد، فولادنوین اهواز، شهید قندی یزد، اتحاد(اوالان) کامیاران، خیبر خرم آباد، شهرداری آستارا، کاسپین قزوین، پرسپولیس گناوه، استقلال ملاثانی، مس نوین کرمان و میلاد مهر تهران هم گروه است.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال شهرداری همدان استان قزوین ورزش قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۸۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟

استقلال در هفته ۲۴ لیگ برتر میزبان شمس آذر است و به نظر می‌رسد همانند دو بازی قبلی علاقمند است از وجود میلاد فخرالدینی در جناح راست خط دفاعی استفاده کند. به این خاطر که صالح حردانی مصدوم است و هنوز به شرایط ایده آل نزدیک نشده است. اما خطر محرومیت میلاد فخرالدینی را تهدید می‌کند. به این خاطر که این بازیکن چک رضایتنامه اراکی‌ها را پاس نکرده است و باشگاه آلومینیوم اراک می‌تواند با طرح شکایت به فدراسیون فوتبال مانع از حضور این بازیکن در ترکیب استقلال شود.

روز‌های متمادی است از تعهد میلاد فخرالدینی به باشگاه آلومینیوم اراک می‌گذرد و این چک هنوز پاس نشده است. شاید اخرین راه حل برای اراکی‌ها برای رسیدن به پول طرح شکایت باشد، اما پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که تا به الان شکایتی از سوی باشگاه آلومینیوم اراک به کمیته انضباطی ارائه نشده است و گویی باشگاه آلومینیوم اراک امیدوار است، در نهایت چک رضایتنامه میلاد فخرالدینی از سوی این بازیکن پاس شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • ۴ تغییر در ترکیب استقلال نسبت به بازی گذشته با قزوینی‌ها
  • عکس/ رژه روز ارتش در سراسر کشور
  • بازگشت صالح حردانی در بازی با شمس آذر قزوین
  • برترین های کاراته زیر ۲۱ سال کشور در همدان معرفی شدند
  • طرفدار استقلالم و بازی مهدی قایدی را دوست دارم
  • توقف نوشاد عالمیان در گام نخست تنیس روی میز قهرمانی جهان
  • طوفان دریا بندرنشینان را غرق کرد