Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،اشرف زاده مدیر عامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان گفت : با هدف کمک به ارتقای سطح آموزشی دانش آموزان بسته‌های حمایتی بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان توزیع‌می‌شود.

او گفت : امیدواریم با توزیع این اقلام بخشی از نیاز آموزشی دانش آموزان خصوصا مناطق سیل زده رفع و همچنین زمینه‌ای برای کاهش استرس‌های کودکان و نوجوانان‌فراهم‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در تهیه لوازم التحریر مورد استفاده در بسته‌های آموزشی با رویکرد حمایت از تولید ملی از محصولات با کیفیت ساخت ایران استفاده شد و ۵۰۰ عدد بسته لوازم التحریر شامل کیف، لوازم التحری تهیه و ارسال کرده است.

او افزود: مسئولیت اجتماعی سازمان همان مسئولیت در برابر جامعه، انسان‌ها و محیطی است که در آن فعالیت می‌کند و امروزه این مسئولیت از مسئولیت‌های اقتصادی و مالی سازمان فراتر رفته است؛ در این میان شرکت پترول در بخش‌های مختلف و استان‌های شرکت‌های تابعه نقش آفرینی کرده و امسال نیز با ارسال بسته‌های لوازم التحریر ایفای نقش نموده است .

 

 

انتهای پیام/د

ارتقای سطح آموزشی دانش آموزان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، صالح بهرام پور گفت: والدین سفارش کتب درسی فرزندان خود را در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند و نشانی my.Gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه irtextbook.ir ثبت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی استثنایی نیز در مقاطع مختلف از امروز می‌توانند سفارس کتب درسی خود را ثبت کنند.

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش