Web Analytics Made Easy - Statcounter

یازع گفت: بسیاری از مردم فکر می کنند که نیازی به گذرنامه ندارند اما تاکید ما بر همراه داشتن گذرنامه و برگه بیمه از سوی زائران است چرا که در غیر این صورت امکان عبور از مرز برایشان غیرممکن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «مکی یازع» امروز (چهارشنبه ۲۷ شهریور) در سومین جلسه ستاد اربعین شهرستان آبادان که در محل موقعیت آبادان در مرز بین المللی شلمچه برگزار شد، با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با دستگاه های مختلف و اعضای این ستاد در راستای تسهیل و فراهم سازی امکانت مورد نیاز برای استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی اظهار کرد: استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی و خدمات رسانی به آنها اقدامی است که هر ساله به صورت مردمی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته مشارکت های مردمی و اسکان ستاد اربعین شلمچه افزود: به همین منظور از کلیه ادارات می خواهیم که به جای راه اندازی موکب در جهت ایجاد زیرساخت ها به مواکب کمک کنند.

 

وی اضافه کرد: تاکنون ۹۸ موکب آبادان در سامانه عتبات ثبت نام کرده و ۲۴ موکب نیز برای حضور در شلمچه درخواست خود را ارائه دادند، طبق هماهنگی انجام شده هفت موکب از شهرستان آبادان برای استقرار در خاک عراق و خدمات رسانی به زائران ثبت نام و اعلام آمادگی کرده اند.


یازع با بیان اینکه به طور میانگین ۴۰ نفر در هر موکب کار خدمات رسانی و پشتیبانی را به انجام می رسانند تصریح کرد: شهرهای آبادان و خرمشهر پیشانی خدمات رسانی به زائران اربعین هستند و لذا بایستی تمامی تلاش خود را در جهت ارائه بهینه و مطلوب این خدمات به کار ببریم.

 

وی عنوان کرد: انتظار داریم خیران و ادارات از مردمی که در قالب مواکب برای خدمات رسانی به زائران حسینی آمده اند پشتیبانی و در ایجاد زیرساخت های لازم آنها را یاری کنند.

 

وی به حذف روادید برای عزیمت به عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: بسیاری از مردم فکر می کنند که نیازی هم به گذرنامه ندارند ولی تاکید ما بر همراه داشتن گذرنامه و برگه بیمه از سوی زائران است چرا که در غیر این صورت امکان عبور از مرز و رفتن به عراق برایشان غیر ممکن خواهد بود و از دست هیچ کس کاری برنمی آید.


رئیس کمیته مشارکت های مردمی و اسکان ستاد اربعین شلمچه از استقرار هشت موکب اتباع خارجی در مرز شلمچه خبر داد و بیان کرد: طبق هماهنگی انجام شده امسال این مواکب اتباع خارجی برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در شلمچه مستقر می شوند.


وی از عبور بیش از ۳۰۰ هزار زائر خارجی از مرز شلمچه در سال گذشته برای حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی خبر داد و یادآوری کرد: عشق به امام حسین (ع) حد و مرز نمی شناسد و امسال نیز باید قوی تر از سال گذشته در جهت خدمات رسانی به زائران آقا ابا عبدالله الحسین (ع) وارد عرصه شویم.


یازع از اداره صمت خواست در زمینه تهیه گوشت دولتی و واگذاری به مواکب کمک کنند و اذعان داشت: برای تامین آب، یخ، نان و گاز موکب ها برنامه ریزی لازم انجام شده ولی برای خدمت رسانی بهتر به زائران نیازمند کمک خیران برای تامین گوشت و مرغ هستیم.


یازع مراسم اربعین حسینی و برپایی مواکب اربعین را فرصتی ارزشمندی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و یادآوری کرد: باید از این فرصت در راستای آموزش و روشنگری زائران استفاده کنیم؛ همچنین موکب داران در تامین امنیت، رعایت مسائل بهداشتی و بیمه مواکب خود اقدامات و همکاری های لازم را انجام دهند.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد ماه محرم اربعین حسینی عزاداری محرم کانون های مساجد شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد محرم مسجد طراز اسلامی کانون های مساجد فارس مرز بین المللی شلمچه زائران اربعین ستاد اربعین حسینی موکب اربعین ستاد اربعین لغو روادید اربعین حسینی روادید پیاده روی اربعین گذرنامه بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای شارژ کارتریج پرینتر در محل به کجا مراجعه کنیم؟

در شهرهای بزرگی همچون تهران که به‌دلیل وجود مشغله‌های زیاد امکان مراجعه حضوری به مراکزی که خدمات مربوط به شارژ کارتریج انواع چاپگر را انجام می‌دهند، کمی دشوار به‌نظر می‌رسد و نیاز به صرف زمان دارد استفاده از خدمات در منزل، همیشه گزینه بهتری است.

چرا باید کارتریج را شارژ کرد؟

کارتریج به‌عنوان محفظه اصلی برای نگهداری جوهر یا تونر در انواع پرینترها در نظر گرفته می‌شود که با رسیدن به حد نصاب لازم برای تعداد برگه‌های چاپ‌شده، نیاز به شارژ دارد. برای این منظور می‌توان از شارژ کارتریج در محل استفاده کرد. با توجه به اینکه بسیاری از انواع مدل‌های پرینتر بعداز تمام‌شدن کارتریج قابلیت شارژ مجدد را در اختیار کاربران قرار می‌دهند، استفاده از این خدمات باعث می‌شود تا ازاین‌طریق نیازی به تعویض قطعه نداشته باشید و در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. با توجه به اینکه پرینتر چه از نوع اصل چه طرح باشد، امکان شارژ کارتریج به دفعات متعدد وجود دارد، به‌طور معمول استفاده از خدمات شارژ انواع کارتریج پرینتر در محل، می‌تواند انجام این فرایند را برای شما راحت‌تر کند.

منظور از شارژ کارتریج پرینتر در محل چیست؟

با توجه به اینکه کارتریج یکی از قطعات مهم و اساسی در پرینترها محسوب می‌شود و درصورت آسیب به بخش‌های مختلف آن خسارات بیشتری برای افراد به‌دنبال دارد، فرایند شارژ باید توسط یک تکنسین ماهر انجام شود. ازاین‌رو درحال‌حاضر مراکزی وجود دارند که با در اختیار داشتن تعمیرکاران و افراد مجربی که مهارت‌های لازم درخصوص شارژ کارتریج را کسب کرده‌اند، خدمات مورد نیاز کاربران را در محل کار یا زندگی آن‌ها ارائه می‌دهند. این مراکز برای شارژ انواع کارتریج پرینتر در محل از اصول و استانداردهای مورد نیاز بهره می‌برند که با دقت بالا قادر هستند تا چنین فرایندی را بدون ورود آسیب به دستگاه، برای شما اجرا کنند.

مزایای استفاده از خدمات شارژ کارتریج پرینتر در محل

برخی از مشاغل استفاده بسیار زیادی از پرینتر دارند و درصورتی‌که نشانه‌هایی از کاهش کیفیت چاپ، ریزش تونر یا پایین‌آمدن تعداد صفحات قابل چاپ را مشاهده کنند، نیازمند شارژ کارتریج هستند. مسئله‌ای که در این زمینه بسیار حائز اهمیت است، اتلاف وقت زیاد برای پیداکردن یک مرکز جهت انجام چنین فرایندی خواهد بود که برای جلوگیری از این مورد می‌توان از شارژ کارتریج پرینتر در محل استفاده کرد.

با توجه به اندازه و ابعاد انواع مختلف پرینترهایی که در ادارات و سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، بدون شک جابه‌جایی آن‌ها با چالش‌هایی همراه است که باعث می‌شود تا افراد خدمات شارژ در محل را ترجیح دهند. یکی دیگر از مزایای بسیار خوبی که می‌توان برای این کار مد نظر قرار داد این است که با دریافت خدمات از یک مرکز معتبر، می‌توانید از این بابت مطمئن باشید که تکنسین‌های آموزش‌دیده و کاربلد فرایند شارژ را برای شما انجام می‌دهند.

عوامل موثر بر تعیین هزینه لازم برای شارژ کارتریج پرینتر در محل

از سری موضوعاتی که کاربران در زمان استفاده از خدمات شارژ کارتریج در محل توجه زیادی به آن دارند، هزینه‌ای است که باید برای این منظور بپردازند که متناسب با عوامل مختلفی تغییر می‌کند. البته باید این را در نظر بگیرید که هر مدل پرینتر نیازمند استفاده از کارتریج مخصوص به خود است که می‌تواند روی تعیین هزینه نهایی تاثیرگذار باشد و ارتباطی با دریافت خدمات به‌صورت مراجعه حضوری یا در محل ندارد. با این‌ اوصاف باید نوع پرینتر، مدل کارتریج، شرکتی که برای ارائه خدمات انتخاب می‌کنید، محدوده جغرافیایی و هزینه‌های ایاب و ذهاب را برای تعیین قیمت لازم جهت انجام شارژ کارتریج در محل مد نظر قرار دهید.

نکات مهم در انتخاب یک مرکز برای شارژ کارتریج پرینتر در محل

در مواقعی که شارژ کارتریج در محل را نسبت به مراجعه حضوری ترجیح می‌دهید برای اینکه مطمئن باشید بهترین خدمات در اختیار شما قرار می‌گیرد باید چندین نکته مهم را مد نظر قرار دهید که شامل موارد زیر است:

تجربه و اعتبار شرکت: شرکتی که در زمینه ارائه خدمات شارژ کارتریج فعالیت می‌کند، باید از تجربه و اعتبار کافی برخودار باشد تا مطمئن شوید که بهترین امکانات و خدمات را به شما ارائه می‌دهد.

برخوداری از تکنسین‌های ماهر: سطح توانایی و دانش تعمیرکارانی که ازسوی این شرکت‌ها برای انجام شارژ اعزام می‌شود نیز از دیگر نکات مهم به‌شمار می‌رود.

نوع کارتریج‌هایی که شرکت قادر به تعمیر آن‌ها است: درحال‌حاضر برندهای مختلفی در بازار موجود است که مجهز به کارتریج‌های جوهرافشان یا لیزری هستند و شما باید در زمان انتخاب یک شرکت برای دریافت خدمات مورد نیاز خود، مطمئن شوید که آیا با نحوه شارژ دستگاه شما آشنایی دارند یا خیر.

هزینه: قیمتی که هر مرکز برای انجام شارژ کارتریج پرینتر در محل، مد نظر قرار می‌دهد بستگی به نوع سرویس‌های ارائه‌شده، کیفیت خدمات و میزان مهارت تکنسین دارد که شما باید قبل‌از هر اقدامی این مورد را هم بررسی کنید.

با درنظرگرفتن تمامی این موارد باید شرکتی را انتخاب کنید که قادر است با بهترین کیفیت فرایند شارژ کارتریج را در محل برای شما انجام دهد تا بعداز اتمام کار مطمئن باشید که دستگاه عملکرد مناسبی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

امدادچاپگر، بهترین انتخاب برای شارژ کارتریج پرینتر در محل

برای آن دسته از افرادی که به‌دنبال یافتن یک مرکز معتبر و مطمئن هستند تا خدمات مورد نیاز برای شارژ کارتریج پرینتر را در اختیار آن‌ها قرار دهد، مرکز امدادچاپگر انتخابی ایدئال به‌نظر می‌رسد. این مجموعه با برخوداری از سابقه درخشان درزمینه انجام خدمات مورد نیاز انواع پرینترها، قادر است تا برای ساکنان تهرانی ماهرترین تکنسین‌ها را جهت انجام شارژ کارتریج به محل مورد نظر آن‌ها اعزام کند.

امکان ثبت سفارش ازطریق تماس تلفنی، پیامک و آنلاین در این مرکز برای کاربران فراهم شده تا در اسرع وقت بتوانند خدمات مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت دریافت کنند.

جمع‌بندی

شارژ کارتریج پرینتر در محل به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز تعمیرات، بتوانید در اسرع وقت و زیرنظر تکنسین‌های ماهر، فرایند مورد نظر را انجام دهید که ساکنان تهرانی می‌توانند برای این منظور از مرکز امداد چاپگر کمک بگیرند.

شماره های تماس جهت شارژ کارتریج و تعمیر پرینتر در محل بدون هزینه ایاب و ذهاب

02188532480

09102221293

09102221294

09102221295

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895115

دیگر خبرها

  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • بدون شک پیروزی نهایی نصیب مظلومان می‌شود
  • اقدامات نظامی ایران با تفکر حسینی صورت می‌گیرد
  • برای شارژ کارتریج پرینتر در محل به کجا مراجعه کنیم؟
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • عوارض خروج از کشور سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ۷۰ درصد مردم توانایی مراجعه به رواشناس را ندارند / پوشش بیمه‌ای پاسخگوی نیازها نیست
  • پوشش بیمه ای مادران داری سه فرزند وبیشتر