Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی رحمانزاده در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار منطقه ۱۳ گفت: نوسازی بافت‌های فرسوده و ناپایدار یکی از مهمترین و اولویت دارترین موضوعات در مدیریت شهری منطقه و جزء مطالبات اصلی شهروندان این محلات است که همیاری و همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی و هم افزایی توان مدیریتی برای حل آن امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر تدقیق پروژه‌ها با توجه به تحقق پذیری بر اساس برنامه زمانبندی و تخصیص منابع و همچنین لزوم ایجاد فرآیند برنامه ریزی همکارانه و مشارکت سایر نهاد‌های خارج از مدیریت شهری در اجرای برنامه توسعه محلات تأکید کرد.

رحمان زاده در عین حال از آمادگی شهرداری منطقه ۱۳ برای تحقق اهداف ارائه شده در برنامه توسعه محلات و همکاری هر چه بیشتر با سازمان‌های دخیل در اجرای طرح خبر داد.

در این جلسه، برنامه توسعه محلات اسدی، صفا و زاهدگیلانی واقع در منطقه ۱۳ توسط دفتر توسعه محله‌ای به عنوان مسئول تهیه کننده این برنامه ارائه شد و پس از شرح فرآیند تهیه و همچنین شاخص‌های مورد استفاده در برنامه توسعه محلات مذکور، مهمترین پروژه‌های پیشنهادی منتج از این برنامه مورد معرفی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه ابراهیمی، مدیر دبیرخانه ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران ضمن تشریح ساختار ستاد بازآفرینی پایدار و اقدامات صورت گرفته در دبیرخانه این ستاد، به لزوم طرح و تصویب برنامه توسعه محلات در جلسه ستاد بازآفرینی مناطق مطابق با نظامنامه تهیه برنامه توسعه محلات اشاره کرد.

فراهانی، مدیر سیاستگذاری و برنامه ریزی راهبردی معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران نیز با اشاره به لزوم جمع بندی و اقدام منسجم‌تر در ارائه برنامه توسعه محلاتی که در حال تهیه و تدوین هستند به توانمندی دفاتر توسعه محله‌ای در ادامه و پیشبرد اهداف تهیه برنامه توسعه محلات اشاره و بر ضرورت حضور جدی نهاد‌ها و سازمان‌های درگیر در کیفیت زندگی ساکنین بافت‌های فرسوده تأکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حمزه حورسی در نشست رفع موانع تولید با فعالان اقتصادی منطقه آزاد ماکو افزود: تدوین مقررات برای سرژمین اصلی در وزارتخانه ها بدون استثنا قائل شدن مناطق آزاد باعث بروز مشکل شده و رعایت این قوانین در مناطق آزاد برای تولیدکنندگان فشار زیادتری را تحمیل کرده است.

وی افزود:‌ مناطق آزاد در دنیا موتور پیشران اقتصاد هستند، چون فعالیت های تولیدی و خدماتی در این مناطق با استفاده از مزیت های قانونی کمتر از قلمرو گمرکی کشور کم هزینه تر و محصولات تولیدی رقابتی تر هستند.

این مسئول با تایید صحبت های تولیدکنندگان در خصوص اجرایی نشدن قانون ماده ۶۵ اضافه کرد: مناطق آزاد الگوی به کارگیری روش ها و مدل های جدید مدیریتی باید باشند و تولید کنندگان و فعالان اقتصادی این مناطق فارغ از دیوانسالاری قلمرو گمرکی کشور بایستی مسائل و مشکلاتشان به فوریت حل و فصل شده و صدور پروانه و ثبت شرکت و کل فرآیند دریافت مجوز سرمایه گذاری در حداقل زمان ممکن به انجام برسد.

این جلسه در شهرک صنعتی ماکو طی بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی
  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • اجرای ۱۲ طرح زیربنایی و بازآفرینی شهری در استان اردبیل
  • مبارزه با قاچاق امری «فرادستگاهی» است
  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند