Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@21:51:25 GMT

چیزی برای جلوگیری از همکاری ما وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۸۹۳۷

چیزی برای جلوگیری از همکاری ما وجود ندارد

به گزارش برنا، محمدجواد ظریف در مراسم پنجاه و دومین سالروز تاسیس اتحادیه آسیای جنوب شرقی موسوم به آسه آن در تهران اظهار کرد: می‌خواهم به دوستان و همسایگان‌مان اعلام کنم که چیزی برای جلوگیری از همکاری و شراکت ما وجود ندارد.

وی افزود: هیچ چیزی نمی تواند جلوی پیوند ما را برای همکاری بگیرد. باید بدانیم که دیگران هرگز از ما محافظت نخواهند کرد و هرگز نمی توانند امنیت ما را تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: آسه آن نمونه خوب و موفقی است برای ما و همسایگان که از آن درس بگیریم که با همکاری و تعهد می توانیم آینده بهتری برای مردم و منطقه بسازیم.

متن کامل سخنان ظریف به این شرح است:

با نام خدا

در زمانی که چندجانبه گرایی در خطر است و هنگامی که یکجانبه گرایی در حال تخریب دستاوردهای 7 دهه اخیر ما می باشد ، مشاهده موفقیت آسه آن که مهترین کشورهای آسیایی را گرد هم آورده نشانه امیدواری است.

مردمی که می توانند برای آینده بهتر فکر بکنند نه فقط برای شهروندان خود بلکه حتی برای شهروندان جامعه جهانی.
 
آسه آن امروز 52 سالگی خود را جشن می گیرد که درس ارزشمندی است درباره گردهم آمدن و هم افزایی برای پیشرفت در کنار یکدیگر.
 
آسه آن مثال خوبی است از این که ما می توانیم بهتر عمل کنیم چه به صورت جمعی و یا فردی ، بخصوص برای ما در این منطقه که برخی سعی کرده اند امنیت را از بیرون خریداری کنند و به کشورهای خارج تکیه نمایند.

من به سنگاپور برای امضای سند الحاق ایران به پیمان مودت و همکاری سفر کردم که نشانه و تایید خوبی است
از علاقمندی ما برای همکاری با دوستان آسیایی.

علاقمند به گسترش زمینه های همکاری با اعضای آسه آن هستیم. ما همچنین علاقمند به توسعه همکاری بین سازمانهای منطقه ای از جمله آسه آن و اکو هستیم.

می خواهم به دوستان و همسایگانمان اعلام کنم که چیزی برای جلوگیری از همکاری و شراکت ما وجود ندارد هیچ چیزی نمی تواند جلوی پیوند ما را برای همکاری بگیرد. باید بدانیم که دیگران هرگز از ما محافظت نخواهند  و هرگز نمی توانند امنیت ما را تامین کنند. آسه آن نمونه خوب و موفقی است برای ما و همسایگان که از آن درس بگیریم که با همکاری و تعهد می توانیم آینده بهتری برای مردم و منطقه بسازیم.
این مهم است نشان دهیم که نگاه به خود و کار با مردم خود همیشه موفقیت آمیزتر بوده است.  

ما در ایران احترام زیادی برای کشورهای آسه آن قائلیم. ما به موفقیت های شما احترام می گذاریم. اگر می خواهید دیگران به شما احترام بگذارند بایستی به خودتان احترام بگذارید و آسه آن نمونه خوبی از احترام به خود است ما می خواهیم همکاری بیشتری با آسه آن در کلیه زمینه ها داشته باشیم.

ما تمایل داریم که به شریک  گفتگویی آ.سه.آن تبدیل شویم. ما می خواهیم  اعلام کنیم که نگاه ج.ا.ایران به همکاری و رسیدن به مرحله شراکت گفتگویی است.

ما باور داریم که شراکت واقعی  را می توانیم با آ.سه.آن داشته باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امور خارجه ایران جامعه جنوب شرقی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام باشگاه لیورپول به سالگرد تراژدی تاریخی هیلزبورو / عکس

قرمزها تراژدی باشگاه‌شان را فراموش نکردند. 

طرفداری | 15 آوریل، سالگرد فاجعه هیلزبورو است. 

سی و پنج سال پیش در آوریل 1989 در جریان دیدار لیورپول و ناتنیگهام فارست در اف‌ای کاپ، بر اثر تجمع انسانی در ورزشگاه هیلزبورو، 97 مرد، زن و کودک جانشان را از دست دادند. در سالگرد این تراژدی، قرمزها به همراه جمعی از اعضای تیم فعلی، اسطوره‌ها و شهردار شهر لیورپول، یاد جان‌باختگان را گرامی داشتند. مطابق تصاویر منتشر شده، علاوه بر یورگن کلوپ و ویرجیل فن دایک، سر کنی دالگلیش در کنار ایان رایش نیز در این مراسم حضور داشته‌اند. 

یورگن کلوپ و ویرجیل فن دایک سر کنی دالگلیش و بیلی هوگان (مدیر اجرایی لیورپول) ایان راش  تاج‌گل‌های لیورپول برای «97 نفری که هیچگاه فراموش نمی‌شوند»

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • احترام نظامی به جایگاه هیئت رئیسه مجلس
  • عکس/ احترام نظامی به محمدباقر قالیباف در صحن علنی مجلس
  • (عکس) احترام نظامی به قالیباف در مجلس
  • بایدن: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم
  • ادای احترام باشگاه لیورپول به سالگرد تراژدی تاریخی هیلزبورو / عکس
  • فیلم حرکت ویژه محافظان و تیم اسکورت نخست وزیر ژاپن | درخواست با احترام از رانندگان!
  • تبریک جالب مونیخ به لورکوزن؛ آموزش فرهنگ احترام
  • برگزاری پویش «معلم من» در رادیو پیام
  • همراه با رادیو پیام و آوا در پویش روز معلم
  • صالحی: دنیا به احترام «وعده صادق» رهبری انقلاب ایستاد