Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید کاظم سجادی سفیر کشورمان در ایروان با خانم زاروهی باتویان وزیر کار و امور اجتماعی جمهوری ارمنستان دیدار و گفت‌وگو کرد و در آن چگونگی اجرای تفاهم‌نامه همکاری وزارت‌خانه‌های کار دو کشور بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سید کاظم سجادی سفیر کشورمان در ایروان با خانم زاروهی باتویان وزیر کار و امور اجتماعی جمهوری ارمنستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ملاقات، چگونگی اجرایی شدن تفاهم‌نامه امضاء شده بین وزارت‌خانه‌های دو کشور مطرح شد.

 

سجادی سفیر کشورمان در این دیدار همچنین با تاکید بر ضرورت توسعه و تحکیم تعاملات دوجانبه و تبادل تجربیات در زمینه‌های کارآفرینی فیمابین وزارت‌خانه‌های کار و امور اجتماعی دو کشور، بر اهمیت توسعه همکاری و عملیاتی کردن تفاهم‌نامه امضاء شده تاکید کرد.

 

وزیر کار و امور اجتماعی جمهوری ارمنستان نیز در این دیدار ضمن استقبال از ارتقاء و تحکیم همکاری‌های دوجانبه میان وزارت‌خانه‌های کار و امور اجتماعی، آمادگی طرف ارمنی را جهت توسعه همکاری‌ها به منظور عملیاتی کردن موافقت‌نامه امضاء شده میان دو کشور و همچینن آمادگی جهت میزبانی از همتای ایرانی و یا سفر به ایران را اعلام کرد. /

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد ماه محرم شیراز کانون های مساجد عزاداری محرم محرم کانون های مساجد فارس مسجد طراز اسلامی ایران و ارمنستان ارمنستان جمهوری اسلامی ایران ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان

دریافت 16 MB

موافقت‌نامه‌های همکاری امنیتی، معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری، همکاری در زمینهٔ دامپزشکی و بهداشت دامی، یادداشت‌های تفاهم همکاری مشترک در زمینهٔ ایجاد مناطق آزاد یا مناطق ویژهٔ اقتصادی، همکاری بین وزارت کار ایران و وزارت پاکستانی‌های خارج از این کشور، تبادل فیلم و همکاری سینمایی، تفاهم شناسایی متقابل استاندارد و همکاری مشترک حقوقی با حضور هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان امضا شد.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • بررسی آخرین وضعیت طرح جذب منابع و سرمایه های خرد اتباع
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • همکاری ایران و پاکستان در بخش دام
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • فیلم| امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی‌رتبهٔ ایران و پاکستان
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند