Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@16:07:37 GMT

فعالیت ۳۰ هیئت ورزشی در هرسین

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۸۹۸۳

فعالیت ۳۰ هیئت ورزشی در هرسین

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین به تاثیر گذاری مقوله ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی از هیئت‌های ورزشی خواست با برنامه ریزی‌های خلاقانه فضای نشاط را در شهرستان هرسین تقویت کنند.

او گفت : از سال ۱۳۹۵ تا سالجاری ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به منظور تجهیز و مرمت سالن‌ها و توسعه زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاه آبادی افزود: در حوزه شهری شهرستان هرسین ۶۸ هزار متر مربع زیر بنا و فضای ورزشی وجود دارد.

فرماندار هرسین گفت: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه و تاکیدات استاندار محترم مقرر گردیده مکان‌هایی به منظور استفاده ورزشی در مناطق روستایی شهرستان هرسین پس از معرفی از طریق فرمانداری توسط اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تجهیز شوند.

فرماندار هرسین افزود: برای برگزاری مسابقات بین‌المللی بوکس در شهرستان هرسین از سوی اداره کل ورزش و جوانان موافقت‌های لازم صورت گرفته است و در این راستا نیازمند امکانات و تجهیزات مناسبی هستیم.

امیر شاه آبادی گفت: مجموعه ورزشی شهر هرسین از لحاظ جایگاه تماشاچیان، زمین چمن، سرویس‌های بهداشتی و سایر امکانات وضعیت مناسبی ندارد.

شاه آبادی افزود: به منظور ساخت زورخانه داخل مجموعه ورزشی ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده است و با توجه به قول مساعد مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان کرمانشاه تا پایان سالجاری به اتمام خواهد رسید.

شاه آبادی افزود: هیئت‌های ورزشی انتظار زیادی ندارند و وجود امکانات و تجهیزات مناسب باعث ایجاد روحیه در بین ورزشکاران میشود.

 حسن سلیمانی نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی گفت: سرانه ورزشی متناسب با جمعیت در شهرستان هرسین از متوسط استانی بالاتر است و در بخش ورزش این شهرستان نیروی انسانی و فضای کافی وجود دارد.

 سلیمانی گفت: باید در واگذاری سالن‌های ورزشی اعمال نظارتی بیشتری شود و سالن‌ها به هیئت‌های ورزشی واگذار شود.

سلیمانی افزود: فرهنگ اسلامی در ورزش می‌بایست مد نظر قرار گیرد و الگوی ورزشی در نظام اسلامی جسم سالم و اخلاق سالم است.

نماینده مردم شهرستان هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: اعمال و رفتار قهرمانان ورزشی باید بر سایر قابلیت‌های آنان اولا باشد.

 سلیمانی گفت: هزینه کردن در ورزش سرمایه‌گذاری است و اگر در ورزش سرمایه‌گذاری نکنیم باید برای کاهش آسیب‌های اجتماعی هزینه کنیم.

سلیمانی افزود: در شهرستان هرسین باید بر اساس یک هدف غایی و قابلیت‌های نیروی انسانی و شایستگی‌هایی که جوانان در رشته‌های مختلف ورزشی از خود نشان داده اند قهرمان پروری مورد توجه و لحاظ قرار گیرد.

حسن سلیمانی افزود: در رابطه با تامین مالی در غالب قوانین بودجه‌ای تلاش شده به قدر وسع و متناسب با آنچه که در اختیار داریم بخش ورزش خوب دیده شود و اعتبارات ورزشی در مجلس و کمیسیون‌های مربوطه افزوده میشود، ولی سهم‌های استانی کفایت نمیکند و باید از سهم اعتبارات ملی به استان‌ها تخصیص داده شود.

سلیمانی گفت: برگزاری مسابقات مختلف استانی و بین المللی در شهرستان هرسین نشان دهنده قابلیت‌های این شهرستان با در نظر گرفتن تخصیص امکانات ویژه به این شهرستان است.

نماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تحریم‌های گسترده و فشار برای انشقاق و تفرقه باید سیمای جمهوری اسلامی را آنچنان که هست برازنده و توانا نشان دهیم .

 

 

انتهای پیام/د

تاثیر گذاری مقوله ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه


 مسعود دهمرده، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زهک   بیان کرد: سالن ورزشی روستای کوهک با مساحتی حدود هزار و ۴۰۰ مترمربع، حدود ۹ سال پیش به زمین‌خورده و ۶ سال پیش، اسکلتش نصب شده است؛ اما برای به پایان رساندنش حدود ۵ میلیارد دیگر نیاز است.

 وی افزود: ازآنجایی‌که استادیوم ورزشی شهرستان زهک هم در حال ساخت است، اولویت ما ساخت زودتر این مجموعه است؛ اما با پیگیری‌های انجام شده از طریق استانداری و فرمانداری این شهرستان، اگر بودجه لازم فراهم شود، همه مجموعه تا مهرماه امسال تقریباً به پایان می‌رسد.

 این مسئول تصریح کرد: سال ۱۴۰۲، سال خوبی در حوزه ورزش برای شهرستان زهک بود؛ چراکه موفقیت‌های خوبی در رشته‌های ورزشی کسب کرده‌ایم.

 وی نبود حامیان مالی در این شهرستان را یکی از موانع ساخت پروژه‌های ورزشی دانست و ادامه داد: نبود حامیان مالی در زهک، کار طرح‌های ورزشی را مقداری سخت و طولانی می‌کند؛ اما همه تلاش ما رفاه ورزش دوستان و کشف و شکوفایی استعدادهای ورزشی برتر است که در این شهرستان بسیار زیاد است.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زهک به کمبود و نبود زیر ساخت‌های ورزشی نیز در این شهرستان اشاره کرد گفت: در جام رمضان امسال باوجوداینکه حدود ۸۰۰ نفر تماشاچی داشته‌ایم؛ اما سکوهای لازم برای نشستن وجود نداشت؛ اما همه سعی ما، تأمین بودجه‌های لازم در این زمینه است.

 وی خاطرنشان کرد: در زهک، حدود ۸ سالن ورزشی در کل شهرستان داریم که ۴ سالن در شهر و بقیه در روستاها است.

 دهمرده در پایان گفت:۱۳ چمن مصنوعی در ۱۳ نقطه از روستاهای شهرستان داریم که در دوساله گذشته به بهره‌برداری رسیده است و همچنین ۲۰ خانه ورزش روستایی در شهرستان وجود دارد که اکثر رشته‌های ورزشی شامل شطرنج، دارت، پینگ پونگ و فوتبال‌دستی را دارا است که تصمیم به تعمیر و بازسازی بعضی از آنها داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • ورزشکاران رشته گلف موفق عمل می‌کنند/ لزوم ترغیب دانش‌آموزان به سمت ورزش گلف