Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش یمن درباره جزئیات جدید مربوط به حملات پهپادی به دو پالایشگاه سعودی «خریص» و «بقیق» نشست خبری برگزار کرد.

قدس آنلاین: سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه شب در یک نشست خبری در صنعاء در خصوص آخرین جزئیات مربوط به حملات پهپادی اخیر به پالایشگاه‌های شرکت نفتی آرامکو تحت عنوان عملیات «توان بازدارندگی2» سخنرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه خبری المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که «نیروهای ما قادر به ساخت و تولید پهپاد در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند».

یحیی سریع در ادامه اعلام کرد که «هدف قرار دادن تاسیسات نفتی آرامکو پس از رصد دقیق هوایی صورت گرفت».

وی در واکنش به ادعای دیروز وزیر انرژی عربستان سعودی درباره بازگشت روند عادی تولید نفت عربستان گفت که «خسارت‌های وارده به آرامکو خیلی بزرگتر از آن چیزی است که مقامات سعودی آن را عنوان کردند».

سریع خاطرنشان کرد، عملیات «توان بازدارندگی2» با حملات پهپادی صورت گرفته که اسناد و مدارک مربوط به آن را امروز برای اولین بار رونمایی خواهیم کرد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که «پهپادهای جدید یمن قادر به حمل چهار راکت مجهز به کلاهک خوشه‌ای هستند».

وی بار دیگر به کشورهای متجاوز به یمن و در راس آن عربستان و امارات هشدار داد که «در پاسخ فوری به تجاوزات دشمن درنگ نخواهیم کرد».

سرتیپ یحیی سریع ادامه داد: «به امارات می‌گوییم که فقط انجام یک عملیات ما، هزینه سنگینی را برای شما به همراه خواهد داشت و از آن به شدت پشیمان خواهید شد».

سخنگوی نیروهای مسلح یمن به صراحت به ابوظبی هشدار داد که «برای نخستین بار اعلام می‌کنیم، برای حمله به امارات به خصوص دبی و ابوظبی، ده‌ها هدف در بانکی اهدافی خود در اختیار داریم».

در حال تکمیل..

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حمله یمن حمله به تاسیسات نفتی عربستان حمله پهپادی انتشار فیلم ارائه سند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۸۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در اولین جلسه هیئت دولت بعد از حمله ایران به اسرائیل چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت، ضمن تجلیل از عملیات مقتدرانه، تاریخی و پیروزمندانه نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، «هماهنگی میدان و دیپلماسی»، «هماهنگی بین بخش‌های صف و ستاد» و همچنین «دقت بسیار بالا در اجرای عملیات» را از جلوه‌های کم‌نظیر و افتخارآمیز این عملیات برشمرد و تصریح کرد: امروز به برکت خون مطهر شهدا، مجاهدت و جانفشانی نیروهای مسلح و هدایت‌های داهیانه و پیامبرگونه رهبری معظم انقلاب، جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و عظمت قرار دارد و با این اقدام غرورانگیز، علاوه بر عملی شدن وعده تنبیه دشمن متجاوز، قلوب تأثر یافته مردم جهان، امت اسلامی و مردم مظلوم فلسطین از جنایات این رژیم متجاوز نیز آرام گرفت.

بنابر روایت پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس دولت همچنین با بیان اینکه دشمن پس از ناامیدی از ضربه زدن به امنیت مردم و همچنین ضربه خوردن از نیروهای مسلح کشورمان به دنبال ایجاد اخلال در اقتصاد و معیشت مردم خواهد بود، هوشیاری، تلاش مضاعف و هماهنگی بین بخش‌های اداری و اجرایی کشور را برای خنثی‌سازی چنین توطئه‌هایی خواستار شد و بر اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع اقدامات اقتصادی دولت به منظور حفظ ثبات بازار و اطمینان‌بخشی به فعالان اقتصادی تأکید کرد.

رئیسی ضمن یادآوری نقش و وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به تحقق شعار سال و مشارکت‌دهی مردم در جهش تولید، تأکید کرد: سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی موظفند با گفتمان‌سازی، مشارکت مردم در امر تولید، توانمندسازی بخش خصوصی، تعاونی‌ها و نهادهای مردمی و همچنین رفع موانع نقش‌آفرینی مردم در تولید و اقتصاد کشور شعار امسال را تحقق ببخشند.

رئیس دولت در بخش دیگری از سخنان خود در جلسه هیئت دولت با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگزاران که حضور حماسی و بی‌نظیر مردم در راهپیمایی روز قدس را مسئولیت‌آور عنوان کرده بودند، تصریح کرد: دولت و خدمتگزاران نظام، خود را موظف می‌دانند که با تمام وجود، مجدانه، مجاهدانه و زمان‌شناسانه نسبت به پیگیری و رفع مشکلات مردم اقدام کنند.
۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895198

دیگر خبرها

  • هشدار سخنگوی نیروهای مسلح به برخی دولتها و رژیم صهیونیستی
  • واکنش مهم سخنگوی ارشد نیروهای مسلح به تهدیدات اسرائیل
  • کشته‌شدن ۹ غیرنظامی در درگیری‌های سودان
  • وزیر خارجه از نیروهای مسلح تشکر کرد/ امیرعبداللهیان: عملیات «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت در غرب آسیا ارائه کرد
  • تحولات اوکراین| نگرانی زلنسکی از وضعیت ارتش در جبهه نبرد
  • راهپیمایی خودرویی مردم قم در حمایت از عملیات وعده الصادق + فیلم
  • در اولین جلسه هیئت دولت بعد از حمله ایران به اسرائیل چه گذشت؟
  • واکنش چین به حمله نظامی ایران به رژیم صهیونیستی
  • سخنگوی ارتش اسرائیل: ایران حمله وسیعی انجام داد
  • شرط ژنرال برهان برای مذاکره با نیروهای واکنش سریع