Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رئیس جمهوری اسلامی ایران نشست خبری سخنگوی دفاعی سعودی را یک فاجعه رسانه‌ای برای این کشور عنوان کرد.

حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به طرح ادعاهایی از سوی سخنگوی وزارت دفاع عربستان سعودی در خصوص نقش داشتم ایران در حملات اخیر پهپادی به به تأسیسات نفتی آرامکو نوشت:

« ‏نشست خبری سخنگوی دفاعی سعودی یک فاجعه رسانه‌ای برای این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با قاطعیت ثابت کرد که نمی تواند ثابت‌کند یا نمی‌داند؛

۱. کروز و پهپادها دقیقا ساخت کجاست.

۲. از چه منطقه و نقطه‌ای شلیک شده‌است.

۳. چرا پدافند هوایی نتوانسته حمله را خنثی کند.»/ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه؛ گامی مثبت اما ناکافی

سخنگوی وزارت امور خارجه تصویب ‎قطعنامه ‎شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در نوار ‎غزه را پس از شش ماه ناکامی و ناتوانی در اتخاذ تصمیمی بازدارنده در مقابل جنایات جنگی و ‎نسل‌ کشی رژیم صهیونستی علیه شهروندان فلسطینی، گامی مثبت اما ناکافی دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت امور خارجه، ‏ناصر کنعانی تصویب ‎قطعنامه ‌شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در نوار ‎غزه را پس از شش ماه ناکامی و ناتوانی در اتخاذ تصمیمی بازدارنده در مقابل جنایات جنگی و ‎نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی، گامی مثبت اما ناکافی دانست.

کنعانی افزود: گام مهم‌تر از تصویب این قطعنامه، اقدام مؤثر برای اجرای آن و توقف کامل و پایدار حملات رژیم متجاوز صهیونیستی علیه نوار غزه و کرانه باختری، رفع کامل محاصره ظالمانه غزه و بازگشایی گذرگاه‌ها به منظور ارسال گسترده و بدون تبعیض کمک‌های انسان‌دوستانه بین‌المللی و تأمین کمک‌ها و منابع مالی بین‌المللی برای آغاز فوری بازسازی ویرانی‌های باریکه غزه اعم از منازل، زیرساخت‌های حیاتی بویژه مراکز بیمارستانی و خدماتی است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی واکنش رژیم کودک‌کُش صهیونیستی نسبت به این قطعنامه را گویای عصبانیت آشکار این رژیم از شکست غیرقابل ترمیم در عرصه میدانی و سیاسی و بین‌المللی دانست و افزود: انتظار می‌رود شورای امنیت سازمان ملل متحد این رژیم را نسبت به جنایات شش ماهه گذشته علیه مردم بی‌پناه ‎فلسطین و احتمال تداوم آن برخلاف قطعنامه مصوب شورای امنیت پاسخگو نماید.

کد خبر 739215

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به تایید نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین
  • واکنش فرزند علم‌الهدی به اتهامات اقتصادی و ماجرای قطع 4000 درخت هیرکانی + عکس
  • واکنش تهران به تصویب قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس غزه: ناکافی است
  • چین به هک اطلاعات مقامات آمریکا و انگلیس متهم شد
  • واکنش ایران به قطعنامه شورای امنیت در خصوص جنگ غزه؛ ناکافی است
  • واکنش ایران به تصویب قطعنامه آتش‌بس در غزه
  • واکنش ایران به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه؛ گامی مثبت اما ناکافی
  • واکنش ایران به قطعنامه آتش‌بس شورای امنیت در غزه
  • شکست پروژه تندروها علیه روحانی در سال ۱۴۰۲ /سالی سخت تر از دوران ریاست جمهوری!
  • یادداشت شدیداللحن روزنامه‌نگار چینی علیه برانکو!