Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، فرهاد قائمی بازیکن تیم ملی والیبال ایران پس از برتری تیم ملی کشورمان مقابل هند گفت: بازی خوبی مقابل هند انجام دادیم و بازیکنام جوان ما مثل یلی و اسفندیار عملکرد خوبی داشتند. سخت است که روی نیمکت بنشیم. در واقع نیمکت نشینی برایم دشوار است.

وی افزود: برای رسیدن به این جایگاه خیلی تلاش کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر زمان که لازم بوده در خدمت تیم بودم. به نظر کادر فنی احترام می گذارم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران فرهاد قائمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: مقابل استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم

همشهری آنلاین -امیرحسین اعظمی

شمس‌آذر قزوین در حالی این هفته برابر استقلال قرار خواهد گرفت که از ۲بازی اخیر برابر ذوب‌آهن و فولاد ۶امتیاز گرفته است. شاگردان سعید دقیقی که در بازی رفت استقلال را متوقف کردند (با نتیجه ۲-۲)، حالا در ورزشگاه آزادی هم دنبال امتیاز گرفتن از این تیم هستند. جالب اینجاست که سرمربی شمس‌آذر تأکید می‌کند در بازی روز جمعه برابر استقلال دنبال انجام بازی تدافعی نیست و برای او و شاگردانش بازی تماشاگرپسند، اندازه گرفتن امتیاز اهمیت دارد. گفت‌وگوی همشهری با دقیقی را می‌خوانید.

بعد از ۲‌برد پیاپی، به‌نظر می‌رسد تیم شما در شرایط خوبی قرار دارد؟

همه باید به شمس‌آذر احترام بگذارند. ما با بودجه‌ای محدود تیم را بستیم و حتی با اینکه چند بازیکن را در جریان بازی‌ها از دست دادیم باز هم نتایج خوبی گرفتیم، این نشان می‌دهد که شمس‌آذر از لحاظ فنی و مدیریتی تیم خوبی است. با این حال از لحاظ ساختار حرفه‌ای و سیستم اداری با همه تیم‌ها اختلاف داریم. ما در گروهی چندنفره و با کمترین هزینه فعالیت می‌کنیم و به هیچ عنوان با باشگاه‌های دیگر قابل قیاس نیستیم. خدا را شکر تا الان نتایج خوبی گرفتیم و سعی می‌کنیم این روند خوب را ادامه دهیم. ما واقعا تیم خوبی داریم و چند بازیکن شمس‌آذر این شایستگی را دارند تا به تیم ملی دعوت شوند.

مثل اینکه هنوز دنبال این هستید که ۳امتیاز کسرشده را به شما برگردانند؟

بله، همینطور است چون این ۳امتیاز حق ماست. همه می‌دانند وقتی یک تیم به لیگ برتر صعود می‌کند خیلی سخت است که لیگ را با امتیاز منفی شروع کند ولی ما زحمت کشیدیم و نتایج خوبی گرفتیم. شما دیدید که امسال از برخی تیم‌ها امتیاز کسر شد ولی دوباره این امتیاز به آنها داده شد. امسال یک‌سری از تیم‌ها از قوانین تخطی کردند یعنی بحث فیرپلی مالی رعایت نشد ولی امتیاز آنها برگشت. اگر این ۳امتیاز را به ما بدهند به رده ششم می‌رویم و بالاتر از تیم‌هایی مثل فولاد و گل‌گهر قرار می‌گیریم که ۱۰برابر ما هزینه کرده‌اند.

در مورد بازی با استقلال چه صحبتی دارید؟

استقلال مدت‌هاست که در صدر جدول قرار دارد. آنها با هر نوع فوتبالی که انجام می‌دهند صدرنشین هستند و شایستگی قرار گرفتن در این رتبه را داشته‌اند. استقلال ساختار دفاعی و نظم تیمی خوبی دارد و بازی آسانی در تهران نخواهیم داشت. با این حال ما دنبال انجام یک بازی خوب هستیم. ۷بازی تا پایان لیگ باقی مانده و ما جدا از بحث نتیجه و امتیاز گرفتن، فقط می‌خواهیم فوتبالی زیبا و تماشاگرپسند را به نمایش بگذاریم. ما در بازی با استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم و می‌خواهیم فوتبال زیبایی را به‌نمایش بگذاریم.

آیا می‌توانید مثل بازی رفت از استقلال امتیاز بگیرید؟

وقتی تیم شما خوب فوتبال بازی کند، بدون شک نتیجه هم خواهید گرفت. البته تیم ما در چند بازی لایق این بود که امتیازهای بیشتری داشته باشد و می‌توانستیم الان ۴۰امتیازی باشیم. این را هم درنظر بگیرید که تیم ما چقدر کم هزینه کرده است. مجموع قراردادهای بازیکنان و کادر فنی شمس‌آذر اندازه مبلغ قرارداد یکی از بازیکنان سپاهان است.

غیبت جواد نکونام روی نیمکت استقلال می‌تواند به سود شما باشد؟

ما به این مسائل توجه نمی‌کنیم و تمرکزمان روی تیم خودمان است. نکونام جزو مفاخر فوتبال ایران است و هر مربی هم سبک و سیاق خودش را دارد.

از بین استقلال و پرسپولیس، به‌نظر شما کدام تیم قهرمان خواهد شد؟

تیمی که ترسو نباشد، تیمی که دنبال بهانه گرفتن نباشد و تیمی که دنبال حاشیه ساختن نباشد. اینکه چه تیمی قهرمان خواهد شد قابل پیش‌بینی نیست ولی فکر می‌کنم قهرمان لیگ آخرین هفته مشخص شود. شانس هر دو تیم هم برابر است.

کد خبر 844901 برچسب‌ها مربیان فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • دقیقی: مقابل استقلال دنبال دفاع اتوبوسی نیستیم
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا
  • شایعه عجیب درمورد نیمکت‌نشینی ستاره برزیلی استقلال | بگذارید باور نکنیم!
  • نیمکت‌نشینی غیرمنتظره ستاره محبوب در استقلال؛ پای دعوای خطیر و نکونام در میان است؟
  • تداوم صدرنشینی آپوئل در شب نیمکت‌نشینی مهری
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • ملوانی که «زبل» نبود
  • با ملوان سهمیه می‌خواهیم
  • کنت باید ادعای ویسی را بار دیگر اثبات کند