Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@18:08:53 GMT

بیرانوند: تمدید قراردادم با پرسپولیس نهایی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۹۲۴۵

بیرانوند: تمدید قراردادم با پرسپولیس نهایی شد

آفتاب‌‌نیوز :

«علیرضا بیرانوند» روز چهارشنبه در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: امیدوارم با آمادگی کامل در شهرآورد به میدان برویم و بتوانیم نمایش خوبی را مقابل استقلال به اجرا بگذاریم.

وی افزود: به طور حتم در تمرینات کادر فنی پرسپولیس بر روی نقاط ضعف و قدرت استقلال کار خواهند کرد تا این تیم را آنالیز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: به خوبی می‌دانیم شهرآورد برای هواداران پرسپولیس از اهمیت زیادی برخوردار است و آن‌ها دوست دارند تیم محبوبشان نتیجه لازم را در این مسابقه به دست آورد.

بیرانوند درباره تمدید قراردادش اظهار داشت: کار تمدید قرارداد من با پرسپولیس تقریبا تمام شده است و این اتفاق ظرف چند روز آینده نهایی می‌شود. البته بندی در قرارداد من با پرسپولیس وجود دارد که در صورتی که پیشنهاد خارجی خوبی داشته باشم و در صورتی که پرسپولیس ضرر نکند می‌توانم جدا شوم.

وی افزود: خیلی دوست دارم علی علیپور در شهرآورد دروازه استقلال را بازکند و شادی را برای هواداران پرسپولیس به ارمغان آورد.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در پایان در پاسخ به این پرسش که قصد خداحافظی از فوتبال را داشت گفت: من ۲۶ سال سن دارم و برای یک بازیکن ۲۶ ساله خنده‌دار است که از فوتبال خداحافظی کند. ۶ سال است که در سطح اول فوتبال ایران بازی می‌کنم و افتخارات زیادی را به ارمغان آورده‌ام. خیلی‌ها به دنبال این بودند که بعد از خبر خداحافظی‌ام از فوتبال، آن را تکذیب کنم اما سکوت اختیار کرده و حرفی بر زبان نیاوردم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند

دیدار پیش روی تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم در اراک به نوعی مصاف ذخیره‌های علیرضا بیرانوند به شمار می‌رود.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره ۱ تیم ملی و گلر اصلی تیم پرسپولیس به تازگی گچ دست آسیب دیده‌اش را باز کرده و حالا آرام آرام خود را به شرایط بازی می‌رساند.

امیررضا رفیعی دروازه‌بان دوم تیم پرسپولیس در طول بازی‌های اخیر وظیفه حراست از دروازه این تیم را بر عهده داشته که توانسته در سه دیدار پشت سر هم به علاوه یک دیدار مقابل ذوب آهن در اواسط فصل، چهار بار کلین‌شیت کرده و با همین شرایط خوب، ترتیبی بدهد تا پرسپولیس بتواند به نزدیکی صدر جدول برسد.

اما یکی دیگر از ذخیره‌های علیرضا بیرانوند در فصل گذشته روز جمعه هفته جاری درون دروازه تیم آلومینیوم اراک چشم در چشم ذخیره علیرضا بیرانوند در پرسپولیس این فصل قرار خواهد گرفت.

احمد گوهری - دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس - که از ابتدایی لیگ برتر جاری به تیم آلومینیوم اراک رفت تا اینجا در ۲۲ دیدار وظیفه حراست از دروازه تیم اراکی را بر عهده داشته و به کار خود در این تیم ادامه می‌دهد.

قطعاً رویارویی این دو دروازه‌بان که یکی فصل قبل و یکی در فصل جاری ذخیره‌های علیرضا بیرانوند بودند آن هم در جام حذفی که تک بازی است و حکم مرگ و زندگی را دارد در نوع خود می‌تواند بر جذابیت‌های دیدار حساس پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک بی‌افزاید.

ناگفته نماند؛ گوهری فصل گذشته در سه دیدار به مدت ۱۴۲ دقیقه درون دروازه پرسپولیس به میدان رفت و تنها در یک مسابقه مقابل صنعت نفت آبادان از ابتدا در ترکیب سرخپوشان حضور داشتکه پرسپولیس ۱-۲ برنده شد. او در فصل جاری نیز در ۲۲ بازی تیم آلومینیوم اراک درون دروازه این تیم بوده و ۱۹۸۰ دقیقه برای این تیم به میدان رفته است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • آلومینیوم نه، بیرانوند به سپاهان می‌رسد