Web Analytics Made Easy - Statcounter

فردا شب می‌تواند گام رو به جلوی بلندی برای برخی از جوانان منچستریونایتد همچون میسون گرینوود باشد. 

طرفداری- منچستریونایتد پس از بازگشت به نوار پیروزی مقابل لسترسیتی، در ورزشگاه خانگی‌اش از حریف قزاق خود میزبانی خواهد کرد. 

مشخصات بازی روز و تاریخ برگزاری: پنجشنبه ۱۹ سپتامبر / ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت: ۲۳:۳۰ تورنمنت: مرحله گروهی لیگ اروپا / دور اول از بازی‌های گروه L ورزشگاه: اولدترافورد

ترکیب احتمالی و شرایط دو تیم

منچستریونایتد تلاش خواهد کرد تا در سریع‌ترین زمان ممکن از گروهش صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این به معنی اتکای کامل آن‌ها به بازیکنان با تجربه تیم نیست و در واقع حداقل دور گروهی بازی‌ها، عرصه‌ای برای میدان دادن به جوانان تیم محسوب می‌شود. با توجه به بازی دشوار یکشنبه آینده مقابل وست هم، انتظار می‌رود بازیکنان ارزشمند تیم بیرون بنشینند. در این میان علاوه بر جوانان تیم، بازیکنانی همچون فرد و ماتیچ انگیزه بالایی برای اثبات توانایی‌های خود به سرمربی تیم خواهند داشت. منچستریونایتد بر طبق انتظارات باید به راحتی در این بازی برنده شود ولی آن‌ها در فصول اخیر نشان داده‌اند که می‌توانند از ساده‌ترین بازی‌های اروپایی برای خود یک کابوس بسازند. 

لوک شاو، اریک بایی، پل پوگبا، آنتونی مارسیال و دنیل جیمز همگی به دلیل مصدومیت در بازی فردا شب غایب خواهند بود. 

حریف اما از آمادگی و هماهنگی بیشتری نسبت به تیم میزبان برخوردار است. آن‌ها پس از گذشت ۲۶ هفته از فصل جاری لیگ قزاقستان، با کسب ۵۰ امتیاز و اختلافی پنج امتیازی نسبت به صدرنشین (البته با دو بازی کمتر) در رده سوم جدول قرار دارند. آستانه در لیگ خود ۴۸ گل زده است و ۲۱ گل دریافت کرده است. رومن گریگورچوک (سرمربی ۵۴ ساله تیم) سابقه حضور در تیم بزرگی را ندارد و پیش از این در لیگ اوکراین و آذربایجان کار کرده است. آستانه بازیکنانی از کنگو، رومانی، کوراکائو، کرواسی، بلاروس، ایسلند، مونته نگرو و صربستان در اختیار دارد. خطرناک‌ترین بازیکن این تیم مارین توماسوف، مهاجم سابق رایکا، مونیخ ۱۸۶۰ و النصر است. 

آستانه هیچ بازیکن مصدوم و محرومی برای بازی پیش رو ندارد. 

نکات آماری این اولین رویارویی رسمی یک باشگاه انگلیسی و باشگاهی از قزاقزستان خواهد بود. منچستریونایتد در ۱۱ بازی آخر خود در رقابت‌های لیگ اروپا شکستی متحمل نشده است (۸ برد و ۳ تساوی). در واقع آن‌ها در آخرین مرتبه حضور خود در این مسابقات به مقام قهرمانی رسیدند (فصل ۱۷-۲۰۱۶). در فصل گذشته لیگ اروپا، آستانه به سومین تیم تاریخ تبدیل شد که هشت امتیاز در مرحله گروهی کسب می‌کند ولی از صعود به دور حذفی این رقابت‌ها باز می‌ماند. منچستریونایتد دو بازی خانگی آخر خود در رقابت‌های اروپایی را با شکست پشت سر گذاشته است. آن‌ها پیش از این هرگز سه بازی پیاپی در اولدترافورد را با باخت پشت سر نگذاشتند. پس از شکست در شش مورد از هفت بازی خارج از خانه اول خود در رقابت‌های معتبر اروپایی (۱ تساوی)، آستانه تنها در یکی از شش بازی آخر خود به عنوان تیم مهمان در این رقابت‌ها شکست خورده است (۲ برد و ۳ تساوی). پیش بینی هو اسکورد

منچستریونایتد ۳-۰ آستانه

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بورنموث 2-2 منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

دیدار تیم های بورنموث و منچستریونایتد از هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس با نتیجه تساوی 2-2 خاتمه یافت.

دانلود (107.2MB)

دیگر خبرها

  • کتاب در عصر رسانه‌ها
  • افتتاح خانه تجارت قزاقستان در هرات
  • ژاوی: مقابل پی‌اس‌جی از جانمان مایه می‌گذاریم
  • یک لحظه هم از آمدن به یونایتد پشیمان نیستم
  • «خمز» و دستیارانش در آستانه جدایی از تیم فوتبال تراکتور تبریز
  • یوسفی:با شکست تراکتور برای دربی اصفهان انگیزه و روحیه گرفتیم
  • سولسشیر در آستانه چالشی جدید؛ چرا اسطوره منچستریونایتد در انتخابش، واسوس به خرج می‌دهد؟
  • بی‌تفاوتی هواداران آرسنال؛ وقتی ورزشگاه امارات، رویا را به فراموش سپرد
  • خلاصه بازی بورنموث 2-2 منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی بورنموث ۲ - منچستریونایتد ۲