Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان با ارچیل تلاکوادزه رئیس پارلمان گرجستان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان با ارچیل تلاکوادزه رئیس پارلمان گرجستان دیدار کرد. سید جواد قوام شهیدی سفیر کشورمان در گرجستان در این دیدار ضمن اشاره به اشترکات فرهنگی و تاریخی و نقش پارلمان های دو کشور، بر لزوم توسعه همکاری های دوجانبه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سفیر جمهوری اسلامی ایران همچنین اهمیت سفر های مقامات دو کشور را مورد توجه قرار داد و خواستار تقویت مناسبات  میان دو کشور شد.


سید جواد قوام شهیدی در این دیدار پیام تبریک رئیس مجلس شورای اسلامی ایران را به رئیس جدید پارلمان گرجستان تقدیم کرد.


ارچیل تلاکوادزه رئیس پارلمان گرجستان با تاکید بر علائق کشورش به تاریخ و فرهنگ غنی ایران به دوستی های پایدار دو کشور اشاره کرد.


وی در این دیدار توسعه مناسبات با ایران را یکی از اولویت های دولت گرجستان دانست و از مواضع ایران پیرامون حمایت از تمامیت ارضی گرجستان قدردانی کرد. تلاکوادزه همچنین آمادگی خود را برای سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به گرجستان اعلام کرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد اربعین حسینی ماه محرم عزاداری محرم مسجد طراز اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز فعالیت های مسجدی محرم کانون های مساجد ایران و گرجستان گرجستان جمهوری اسلامی ایران ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از آمادگی برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در ۲۱ اردیبهشت خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخست وزیر گرجستان: به دنبال توسعه روابط با ایران هستیم
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آمادگی ایران برای جلوگیری از فجایع زیست محیطی
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با امیرعبداللهیان
  • بررسی مناسبات ایران و ترکیه در دیدار سفیر با امیرعبداللهیان
  • مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)
  • دیدار احمدوند و سفیر هند در آستانه نمایشگاه کتاب تهران
  • مقابله پلیس با اعتراضات مخالفان دولتی در گرجستان