Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جناح مخالف انگلیس امروز (چهارشنبه) گفت که اگر او و حزبش قدرت را در اختیار گیرند، درباره بریگزیت همه‌پرسی برگزار خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، جرمی کوربین در گفت‌وگو با خبرنگاران تصریح کرد: ما تنها حزبی هستیم که به مردم گزینه پیشنهاد می‌دهیم.

رهبر حزب مخالف کارگر اظهار کرد، گزینه قابل توجهی برای انتخاب میان خروج بر مبنای بریگزیتی که او بر سر آن مذاکره کرده و یا باقی ماندن در اتحادیه اروپا وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چهره جناح مخالف انگلیس بیان کرد: مردم این کشور تصمیم نهایی را اتخاذ خواهند کرد.

کوربین در پاسخ به این که کمپین او به چه صورت خواهد بود، اظهار کرد: من به مردم یک گزینه پیشنهاد می‌دهم. ما این کار را عملی خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جرمی کوربین انگلیس بریگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل‌آویو حامیان آمریکایی‌ را هم از دست داد

بر اساس نظرسنجی جدید، اکثریت آمریکایی‌ها با اقدامات جنگی رژیم صهیونیستی ر غزه مخالف هستند.

به گزارش ایسنا، نظرسنجی جدید در آمریکا نشان داد نظر اکثریت مردم این کشور در قبال اقدامات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه تغییر کرده و آن‌ها مخالف این اقدامات هستند.

در نظرسنجی موسسه گالوپ که روز چهارشنبه منتشر شد، ۵۵ درصد از مردم آمریکا مخالف «پاسخ نظامی اسرائیل» در غزه هستند. این در حالی است که این عدد به نسبت نظرسنجی ماه نوامبر و یک ماه پس از آغاز جنگ ۱۰ درصد رشد کرده است.

با این حال حدود یک‌سوم مردم آمریکا یعنی ۳۶ درصد از اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه حمایت می‌کنند.

در میان جمهوری‌خواهان نیز حمایت از اقدامات رژیم صهیونیستی به نسبت نظرسنجی نوامبر با کاهش مواجه شده و از ۷۱ درصد به ۶۱ درصد رسیده است.

این ریزش در میان دموکرات‌ها بیشتر است. تنها ۱۸ درصد از دموکرات‌ها اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه را تایید می‌کند. این آمار در ماه نوامبر ۳۶ درصد بود.

وبگاه آکسیوس نوشته در میانه تهدیدات «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای حمله به منطقه پرجمعیت رفح در جنوب غزه، این جدیدترین نشانه از تغییر نظر عمومی در قبال جنگ اسرائیل-حماس است.

حملات رژیم صهیونیستی در حدود  ۶ ماه گذشته به غزه، جان بیش از ۳۲ هزار را گرفته که بیش از ۷۰ درصد آن‌ها کودکان و زنان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «محفل امام حسنی‌ها» نمادی از اعتقاد قلبی و رفراندوم واقعی بود
  • محفل ورزشگاه آزادی موجب شکست رسانه‌های بیگانه شد
  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ رژیم اسرائیل هستند
  • تل‌آویو حامیان آمریکایی‌ را هم از دست داد
  • شاعر باید به قدرت ابزار خود واقف باشد/ بیانات سازنده رهبر معظم چراغ راه است
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران و مقاومت قدردانی می‌کنیم
  • رهبر انصارالله یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم
  • رهبر جنبش انصارالله در نهمین سالگرد روز ملی مقاومت یمن: از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم
  • الحوثی:آمریکا، انگلیس و رژیم اسرائیل طراح تجاوز به یمن بودند
  • زیان حکام عرب در پیروی از آمریکا/از ایران ومقاومت قدردانی می‌کنیم