Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@20:17:39 GMT

فیلم/ انتشار تصاویر قبل از حمله به آرامکو

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۹۵۸۳

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تصاویری از تاسیسات آرامکو قبل از حمله به آن منتشر کرد.

دریافت 1 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو حزب الله لبنان تحولات یمن یمن عربستان سعودی عربستان جنگ یمن آرامکو شرکت آرامکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصاویر ماهواره‌ای از آمادگی اشغالگران برای عملیات رفح

طبق گزارش این خبرگزاری، به نظر می‌رسد یک مجتمع چادری جدید در نزدیکی خان یونس در جنوب نوار غزه ساخته شده است.

این تصاویر پس از انتشار گزارشی مبنی بر آماده شدن ارتش اشغالگر برای تکمیل مقدمات و آماده سازی عملیات زمینی در رفح و یک روز پس از تهدید بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل مبنی بر اینکه «در روزهای آینده فشار نظامی بر حماس را افزایش خواهیم داد» منتشر شد.

این در حالی است که «ضیاء رشوان» رئیس سرویس اطلاع‌رسانی مصر خبر منتشر شده در یکی از روزنامه‌های مهم آمریکایی را مبنی بر اینکه مصر با طرف اسرائیلی درباره طرح‌هایی برای یورش احتمالی به رفح گفت‌وگو کرده، قاطعانه رد کرد.

رشوان تاکید کرد: در موضعگیری ثابت مصر که بارها از سوی سران سیاسی اعلام شده، این یورش که به کشتارها و تلفات انسانی بزرگ و ویرانی گسترده منجر خواهد شد و بر رنج و مشکلات ملت فلسطین در نوار غزه طی ۲۰۰ روز حملات خونبار اسرائیل افزوده خواهد شد، کاملا رد است.

همچنین منابعی اعلام کردند ارتش خیلی زود عملیات زمینی در رفح را آغاز می‌کند و این عملیات شامل خارج کردن تعداد زیادی از ساکنان است.

براساس گزارش کانال هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی ارتش این رژیم ۲ تیپ را که تاکنون در مرزهای شمالی خدمت می‌کردند در هفته‌های اخیر برای مأموریت در نوار غزه آماده کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی رزمایش‌هایی را در چارچوب آمادگی برای جنگ غزه برگزار کرد. این رزمایش درباره روش‌های جنگ و درس گرفتن از نتایج جنگ کنونی غزه بود.

رسانه‌های عبری همچنین گزارش دادند ارتش رژیم صهیونیستی تیپ‌های ذخیره را قبل از اینکه وارد غزه کند بعد از آموزش و تمرین به منطقه الکرمل منتقل می‌کند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899075

دیگر خبرها

  • (ویدیو) انتشار سند همکاری مسعود رجوی با ساواک
  • سکو‌های انتشار آگهی املاک ساماندهی می‌شوند
  • انتشار تصاویر ماهواره‌ای از آمادگی اشغالگران برای عملیات رفح
  • خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!
  • انتشار تصاویری از سیستم لانچ و پرتاب پهپاد ۱۳۶ برای اولین بار
  • (ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»
  • سهم فرهنگ آب رفت
  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری
  • آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟
  • ادعای خبرساز کریمی قدوسی