Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:44:57 GMT

فرمانده جدید سپاه ناحیه اسکو معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۹۷۰۰

فرمانده جدید سپاه ناحیه اسکو معرفی شد

«سرهنگ پاسدار رضایی» با حکم فرمانده سپاه استان آذربایجان شرقی به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان اسکو منصوب شد. ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسکو، سرهنگ پاسدار محمد رضایی با حکم سردار خرم  فرمانده سپاه عاشورای استان آذربایجان شرقی به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان اسکو معرفی شد و از زحمات سرهنگ سعید رشیدی فرمانده سابق سپاه این شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار مرکز مازندران با حکم وزیر کشور منصوب شد+ حکمرئیس کل دادگستری استان کرمانشاه منصوب شدمدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدگفتنی است رضایی فرمانده جدید سپاه ناحیه مقاومت بسیج اسکو در سوابق فعالیتی خود فرمانده سپاه ناحیه شبستر را در کارنامه فعالیتی خود دارد.

انتهای پیام/ح

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۹۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ علیرضا رضایی افزود: ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی در خصوص وقوع حادثه رانندگی در محور طبس به اصفهان بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه تریلی که از طبس به اصفهان در حرکت بوده با یک شتر برخورد و شتر به مسیر مقابل پرت شد  افزود:در همین مدت تریلی های پشت سر نیز با یکدیگر برخورد کردند  که بر اثر این سانحه ۶ نفر مجروح شدند و با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود:  علت تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • طبخ غذا‌های دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • بیش از ۴ هزار عدد قرص غیر مجاز در شازند کشف شد
  • طبخ غذاهای دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی