Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@12:28:01 GMT

استقبال مردمی از نمایشگاه لوازم التحریر تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۹۷۱۱

موسی فرزانیان در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به استقبال بسیار خوب شهروندان تهرانی از برپایی نمایشگاه مهر اظهار کرد: خوشبختانه در نمایشگاه بوستان گفتگو و حکیمیه تهران که تحت عنوان نمایشگاه مهر برگزار شد و لوازم التحریر با قیمت‌های پایین‌تر از نرخ بازار در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گرفت، شاهد استقبال بسیار خوب شهروندان تهرانی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه لوازم التحریر و نوشت‌افزار تهران با بیان اینکه این استقبال مردمی از نمایشگاه مهر پیش بینی نشده بود گفت: با توجه به این استقبال مردم و همچنین عدم برگزاری نمایشگاه در برخی مناطق دیگر شهر، این پیشنهاد ارائه شده که در 2 محل بوستان ولایت و منطقه خاوران نیز این نمایشگاه برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تصمیمات نهایی برای برپایی نمایشگاه در جنوب تهران هنوز اخذ نشده ولی با استقبالی که از نمایشگاه مهر صورت گرفته، احتمال برپایی این نمایشگاه در جنوب شهر به منظور دسترسی بهتر شهروندان این مناطق به لوازم التحریر دولتی و با قیمت مناسب، وجود دارد.

به گفته فرزانیان در این نمایشگاه سعی شده تا غرفه‌داران، محصولات خود را با قیمت‌هایی بین 5 تا 15 درصد زیر قیمت بازار به دست مصرف‌کنندگان برسانند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه، حجت الاسلام هادی صادقی معاون قوه قضائیه و رئیس توسعه حل اختلاف کشور به همراه امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد و جمعی از مسئولان قضائی و مدیران شهرستان با برپایی میز خدمت در مسجد خاتم الانبیا مارلیک (مصلای نماز جمعه) پاسخگوی مطالبات مردم شدند.

بر اساس این گزارش، در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مسئولان قضائی و دیگر مدیران دستگاه‌ها در میان گذاشته، خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

گفتنی است که مسئولان پاسخگو در میز خدمت پس از بررسی درخواست مراجعین، دستورات لازم را برای رسیدگی صادر و برخی از شهروندان را برای پیگیری مطالباتشان به اداره متبوع خود دعوت کردند.

کد خبر 6085998

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • استقبال پرشور مردمی از ابراهیم رئیسی در سریلانکا (فیلم)
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج در قالب ۱۹ عنوان برگزار می‌شود
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند