Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندریاس برمه معتقد است آنتونیو کونته ارزش خود را در ماه های آینده نشان خواهد داد.

طرفداری- آندریاس برمه، وینگ بک سابق و آلمانی اینتر معتقد است مقایسه آنتونیو کونته با ژوزه مورینیو یا جیووانی تراپاتونی دشوار است.

در مصاحبه با وبسایت اف سی اینتر 1908، برمه در مورد وضعیت نراتزوری صحبت کرده است:

اینتر در این فصل تیمی عالی است و یک مربی عالی را نیز دارد و معتقدم تیمی جالب خواهیم دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من و آنتونیو کونته، به عنوان بازیکن مقابل یکدیگر بازی کرده ایم. اگر درست به یاد بیاورم او در لچه بود و ما سه بر صفر آن بازی را بردیم و من نیز توانستم برای اینتر یک گل به ثمر برسانم. من مدافع سمت چپ بودم و او نیز وینگر سمت راست بود. رزومه کونته فوق العاده است و شخصیت بزرگی دارد. فکر می کنم مقایسه این مربی با جیووانی تراپاتونی یا ژوزه مورینیو دشوار است. "تراپ" یک دوست عالی و یک سوپر استار برای من است و مورینیو نیز هرجا می رود، موفقیت ها نیز از راه خواهند رسید. مطمنئم کونته ارزش واقعی خود را در ماه های آینده نشان خواهد داد. 

زننده گل قهرمانی آلمان (غربی)، در جام جهانی 1990 مقابل تیم ملی آرژانتین در ادامه صحبت های خود در مورد تساوی اینتر برابر اسلاویا پراگ، خریده شدن روملو لوکاکو و جدایی مائورو ایکاردی نیز گفت:

شب گذشته (سه شنبه) بسیار نا امید بودم و خوشبختانه توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. متاسفانه در یک دیدار خانگی دو امتیاز ارزشمند را هدر دادیم. مطمئن هستم لوکاکو می تواند موفق باشد و تفاوت ایجاد کند. او بازیکنی عالی و یک خرید مهم برای اینتر محسوب می شود. در مورد ایکاردی نیز ترجیح می دهم اظهار نظری نکنم زیرا در رختکن تیم حضور نداشتم. در نهایت او جدا شد و زندگی همچنان ادامه دارد. 

 

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار نقطه قوت نکونام را هدف قرار داد!

به گزارش ورزش سه، شاگردان اوسمار ویرا با وجود آنکه نیم‌فصل دوم را با شکست برابر آلومینیوم اراک آغاز کردند اما توانستند در ادامه، روندی درخشان را در پیش گیرند؛ به‌طوری‌که 6 برد و یک تساوی در 7 بازی اخیر پرسپولیس در لیگ برتر در کارنامه سرخ‌پوشان پایتخت دیده می‌شود تا آن‌ها با کسب 19 امتیاز از 8 مسابقه، به کار خود در نیم‌فصل دوم ادامه بدهند.

پرسپولیسی‌ها که عنوان صدرنشین نیم‌فصل دوم لیگ برتر را یدک می‌کشند، این فرصت را دارند تا در دیدار پیش‌رو، رکورد خود در مقایسه با نیم‌فصل نخست را بهبود ببخشند. آنها در نهمین بازی در نیم‌فصل اول فصل جاری با هدایت یحیی گل‌محمدی، در اصفهان مقابل سپاهان شکست خوردند درحالیکه درصورت پیروزی در بازی بعدی مقابل نفت در دور برگشت 22 امتیازی خواهند شد و این یک ارتقا برای تیم اوسمار به نسبت نیم فصل اول است.

آنها این هفته در یک بازی جنجالی مقابل ملوان بندرانزلی با یک گل از سد حریف خود گذشتند و این پیروزی زمینه‌ساز صدرنشینی سرخ‌پوشان پایتخت در جدول دیدارهای خانگی شد. پرسپولیس در این فصل از ۱۲ مسابقه خانگی موفق به کسب ۳۰ امتیاز شده‌ و بالاتر از استقلال که در ۱۱ بازی خانگی ۲۹ امتیاز کسب کرده، صدرنشین جدول بازی‌های خانگی است. البته که شاگردان جواد نکونام در هفته پیش‌رو این فرصت را دارند تا بعد از ۲ تساوی پیاپی در دیدارهای خانگی، برابر شمس‌آذر قزوین پیروز شوند و بار دیگر عنوان برترین تیم در دیدارهای خانگی را از آن خود کنند.

دیگر خبرها

  • همدانی: تجربه استقلال تعیین کننده است
  • تاریخی‌ترین شهرهای جهان کدامند؟
  • خوشحالی جالب آنتونیو رودیگر در مقابل هواداران رئال مادرید پس از غلبه بر منچسترسیتی / فیلم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان
  • عمل صلح یاران بسیار ارزشمند است
  • آنتونیو رودیگر پس از برد مقابل منچسترسیتی: الله اکبر / فیلم
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • اوسمار نقطه قوت نکونام را هدف قرار داد!
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم