Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:39:44 GMT

سرمربی تیم ملی: هنوز شروع رقابت است

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۵۹۸۲۰

سرمربی تیم ملی: هنوز شروع رقابت است

حسین عبدی چهارشنبه شب پس از دیدار مقابل مالدیو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مالدیو تیم ضعیفی نبود بلکه این ما بودیم که بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم.

وی اضافه کرد: آنها یک موقعیت خطرناک مقابل دروازه ما ایجاد کردند که با واکنش گلر تیم مهار شد و نباید چنین موقعیت هایی را به حریف بدهیم.

عبدی بیان کرد: اگر در این مرحله خوب بازی کنیم، مسیر صعود هموار است و باید دید فوتبال چه چیزی را برای ما رقم می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد: در این بازی به دنبال تمرکز بروی بازی خودمان بودیم و معتقدم مالدیو هم خوب کار کرد.

وی افزود: نیمه اول تک روی بازیکنان ما زیاد بود اما نیمه دوم بهتر کار کردیم و به آمادگی تاکتیکی خوبی رسیه ایم.

عبدی با اشاره به بازی های باقی مانده گفت: تیم های افغانستان و فلسطین بازی خوبی ارایه کردند و هیچ مسابقه ای آسان نیست.

وی خاطرنشان کرد: افغانستان دیر به همدان رسید و خستگی بازیکنان این تیم مشهود بود تا بهتر ظاهر نشوند.

سرمربی تیم ملی کشورمان با اشاره به اینکه تفاضل گل و مراقبت از دریافت اخطار مورد تاکید کادر فنی است، گفت: تفاضل گل برای ما بسیار حایز اهمیت است و نمی خواهیم در پایان بازی ها استرس این وضعیت را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: حیف است تیم ما با سهل انگاری یا تفاضل گل حذف شود هر چند هدف ما پیروزی مقتدرانه در هر بازی و صعود به دور بعدی است.

عبدی با بیان اینکه شاگردانش امروز تمرین گلزنی کردند، گفت: این بازی شروع خوب برای ارایه بازی های بهتر در دیدارهای باقی مانده است.

تیم ملی مالدیو امشب در دیدار نخست دور مقدماتی گروه سه زیر ۱۶ سال آسیا با نتیجه پرگل ۱۳ بر صفر برابر تیم ملی کشورمان شکست خورد.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال نوجوانان آسیا مالدیو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۹۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی:قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت

سید مناف هاشمی ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران کشورمان در رقابت‌های پیش روی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ به تمامی فدراسیون‌هایی که تاکنون موفق به کسب سهمیه پاریس شده و یا هنوز درگیر رقابت‌های انتخابی هستند خسته نباشید گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات فدراسیونها، مربیان و ورزشکاران گفت:بعد از موفقیتی که در رشته‌های کشتی، تکواندو، تیراندازی، شمشیر بازی، وزنه برداری و دوچرخه سواری داشتیم اکنون شاهدیم که در رشته قایقرانی هم نمایندگان شایسته کشورمان موفق به کسب ۵ سهمیه شدند که در روئینگ دو نفره بانوان برای نخستین بار بود که این اتفاق افتاد که جا دارد به مسئولان این فدراسیون، مربیان و ملی پوشان آن در کنار دیگر فدراسیون‌هایی که سهمیه کسب کرده اند تبریک، خدا قوت و خسته نباشید بگویم و قطعا قایقرانان کشورمان با این روند رو به رشدی که دارند روز‌های خوشی بخصوص برای بازی‌های آسیایی ناگویای ژاپن در پیش خواهند داشت.
سرپرست کاروان اعزامی به المپیک پاریس ۲۰۲۴ خاطرنشان کرد:کمیته ملی المپیک با تمام توان در کنار رشته‌هایی که هنوز درگیر رقابت‌های انتخابی کسب سهمیه هستند خواهد بود و طبق پیش بینی‌هایی که وجود دارد در صورت تدوام موفقیت رشته‌های المپیکی کشورمان در رقابت‌های انتخابی، ممکن است تعداد سهمیه‌های کسب شده المپیک پاریس به بیش از ۳۵ نفر برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • دستیار قلعه نویی پیشنهاد هدایت تیم ملی را نپذیرفت
  • اعزام تیم ملی پاراتیراندازی به جام جهانی در کره جنوبی
  • اعزام تیم ۱۱ نفره کشتی فرنگی نوجوانان قم به جام بین المللی صفوی
  • ممکن است بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر
  • هاشمی:قایقرانی روز‌های خوشی در پیش خواهد داشت