Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در اولین اکران باواریایی ها از ساعت 23 و15 دقیقه بایرن مونیخ به مصاف ستاره سرخ می رود.

ترکیب اصلی بایرن برای این دیدار به شکل زیر است:

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۹۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود

شکست کهکشانی‌ها مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی، هنوز از ذهن ژوزه مورینیو پاک نشده است

طرفداری | ژوزه مورینیو اخیرا مصاحبه مفصلی با نشریه تلگراف انجام داده و راجع به موضوعات مختلفی در کارنامه مربی‌گری خود صحبت کرده‌است. آقای خاص در بخشی از این گفتگو، به دوران حضورش در رئال مادرید نیز اشاره و اذعان کرد که بدترین شب زندگی‌اش را زمانی که هدایت رئال مادرید را به عهده داشته، تجربه کرده‌است:

در فصل ۲۰۱۱/۱۲  ما بهترین تیم اروپا بودیم. قهرمان لالیگا شده بودیم و توانستیم رکورد امتیازگیری و گلزنی در طول یک فصل را بشکنیم. می خواستیم با پیروزی برابر بایرن مونیخ، به فینال برسیم و با قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل فوق‌العاده خود را تکمیل کنیم، اما این اتفاق رخ نداد و ما حذف شدیم. شکست مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود.

آقای خاص به کدام بازی اشاره دارد؟

به مانند فصل جاری، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی فصل ۲۰۱۱/۱۲ نیز به هم برخورد کردند. بازی رفت در مونیخ با برتری ۲-۱ میزبان به اتمام رسید و در بازی برگشت نیز همین نتیجه رقم خورد، اما این بار به سود رئال مادرید. آرین روبن با گل خود در دقیقه ۲۷، بریس کریستیانو رونالدو در دقایق ابتدایی را بی‌اثر کرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در پنالتی‌ها، کریستیانو رونالدو، کاکا و سرخیو راموس به شکلی عجیب ضربات خود را از دست دادند و تنها ژابی آلونسو ماموریت خود را با موفقیت انجام داد. در سمت مقابل اما با وجود ناکامی تونی کروس در گل کردن پنالتی خود، داوید آلابا، ماریو گومز و باستین شواین اشتایگر دروازه ایکر کاسیاس را باز کردند تا شاگردان یوپ هاینکس صعود شیرینی به دیدار نهایی داشته باشند.

ناراحتی مورینیو از شکست رئال مادرید برابر بایرن مونیخ در ضربات پنالتی

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم