Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نمایندگان مجلس با اشاره به اقدامات اخیر دستگاه قضا در برخورد با مفاسد اقتصادی و تصویب لایحه صیانت، کرامت و تأمین امنیت بانوان ظرف مدت شش ماه از تحرکات اخیر آیت الله رییسی تقدیر کردند. تاریخ انتشار: 22:29 - 27 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۵۰۹۴۵

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، حاجی دلیگانی، نماینده استان اصفهان در مجلس در صفحه مجازی‌اش نوشت: کار انقلابی یعنی طی شش ماه لایحه امنیت و آرامش زن را که رهبری در فروردین ۹۳ تأکید کردند، تکمیل و به دولت بفرستی؛ رئیسی‬⁩ با این کار نشان داد نه تنها بدنبال مبارزه با مفاسد اقتصادی‌ست بلکه به سایر شئون زندگی مردم هم توجه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه نوشت:‏ تنزل حقوق زن به حضور در ورزشگاه یا موتورسواری ظلم به آنهاست.

همچنین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس هم در صفحه مجازی‌اش نوشت: «انقلاب اسلامی پاک» با «کارگزاران پاک» ماندنی است. مانایی انقلاب اسلامی با پالایش مفاسد سیاسی و اقتصادی تضمین می‌شود.

وی در ادامه نوشت: امروز حرکت قوه قضاییه همان خواست پابرهنگان و اقشار ضعیف است و به امید خدا عزم آیت‌الله رئیسی و همکارانش تا نقطه مطلوب پیوسته است.

در همین رابطه امیرآبادی فراهانی، عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به بررسی لایحه امنیت بانوان در برابر خشونت ظرف مدت شش ماه در صفحه مجازی‌اش نوشت: رئیس قوه قضاییه در کنار مبارزه قاطع با مفاسد اقتصادی که صدای اژدهای هفت‌سر را درآورده، از پیگیری حقوق زنان غافل نشد و لایحه امنیت بانوان در برابر خشونت را ظرف شش ماه بررسی و به دولت فرستاد؛ این یعنی توجه واقعی به زنان.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله رئیسی حاجی دلیگانی مجلس شورای اسلامی استادیوم حقوق زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۵۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است

به گزارش خبرنگار مهر، علی بابایی کارنامی در جلسه امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) در تذکری شفاهی، گفت: هنوز لایحه بودجه ۱۴۰۳ ابلاغ نشده است، اما جداول تخصیص اعلام شده و این تخصیص نیز با قیودی همراه است.

وی بیان کرد: در این شرایط چطور می‌توان توقع توسعه متوازن را در مجموعه‌های مختلف کشور داشت؟ از ریاست مجلس می‌خواهم که به سازمان برنامه و دولت تذکر دهد که به قانون عمل کند.

‌محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: حتماً با سازمان برنامه و بودجه صحبت می‌کنیم تا برای سال جاری جداولی که در مرحله دوم بررسی لایحه بودجه طی هفته آینده در صحن مجلس تصویب خواهد شد، مبنای قرار گیرد. اگر تخصیصی هم داده شده، علی‌الحساب است.

کد خبر 6085398 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در مجلس سنا تصویب شد
  • سنای آمریکا لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • محرومیت کارگران از تعطیلات آخر هفته!
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • سنگ تمام آمریکا برای کودک‌کش‌ها
  • زلنسکی : اوکراین افغانستان دوم نخواهد شد
  • ریختن بنزین بر آتش بحران های جهانی / تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان در مجلس آمریکا
  • ریختن بنزین بر آتش بحران های جهانی / تصویب کمک 95 میلیارد دلاری به اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان در مجلس آمریکا