Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در چهار چوب مسابقات لیگ برتر فوتسال، تیم‌های فرش آرای مشهد و اهورای بهبهان در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد به میدان رفتند که نیمه نخست این دیدار با پنج گل به سود تیم میزبان به پایان رسید.
گل‌های نیمه نخست را به ترتیب سروش احمدنیا، محمد پیکان، مجید خزایی، رحمان سارانی و علی ابراهیمی وارد دروازه تیم اهورای بهبهان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نیمه دوم، سجاد مسیحی نخستین گل تیم اهورای بهبهان و نخستین گل این نیمه را وارد دروازه فرش آرا کرد و سپس علی رستمی گل ششم را برای فرش آرا به ثمر رساند.

در ادامه بازی، هاشم شیر علی گل دوم را برای اهورای بهبهان به ثمر رساند و سپس فخرالدین موسوی و هاشم شیر علی گل‌های سوم و چهارم این تیم را وارد دروازه فرش آرا کردند.   انتهای پیام//ف.س   برد خانگی فرش آرا مقابل اهورای  بهبهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزرات ورزش و جوانان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!

به گزارش "ورزش سه" حسین ابرقویی‌نژاد، مدافع باتجربه تیم خیبر خرم‌آباد که در قلب خط دفاعی این تیم به میدان می‌رود، در دیدار تیمش با دریا بابل در دقایق پایانی نیمه اول روی ارسال بازیکن حریف، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و تیمش با باخت یک بر صفر نیمه اول به رختکن رفت.
در نیمه دوم در حالی که فشار بی‌اندازه‌ای روی شاگردان مهاجری وجود داشت آن‌ها با نتیجه ۲ بر ۲ بازی را دنبال می‌کردند ابرقویی‌نژاد تا محوطه جریمه حریف پیش آمد و با یک جاگیری مناسب گل سوم تیمش را به ثمر رساند و شاگردان مهاجری را از شمالی‌ها پیش انداخت. گرچه این گل کمتر از ۲ دقیقه دوام آورد و بازی دوباره به تساوی کشیده شد، اما گل دقایق پایانی خیبر این تیم را برنده از زمین مسابقه بیرون فرستاد.

به این ترتیب ابرقویی‌نژاد که مهره قابل اعتماد مهاجری در خط دفاعی خیبر به حساب می‌آید در این بازی ۲ گل را به نام خودش ثبت کرد؛ یکی به دروازه خودی، یکی به دروازه حریف!
خیبر خرم‌آباد با این برد سختی که به دست آورد همچنان رکورد صد در صدی برد در بازی‌های خانگی را به نام خود ثبت کرد و با ۷ امتیاز اخلاف نسبت به تیم دوم، در رده نخست جدول رده‌بندی لیگ آزادگان حضور دارد.

دیگر خبرها

  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نیمه‌نهایی با ازبکستان: همه چیز به نفع ایران
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • ایران ۲ - قرقیزستان ۱
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار