Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@22:16:23 GMT

نمایی دیدنی از میدان نقش جهان

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۰۱۲۱

نمایی دیدنی از میدان نقش جهان

نمایی دیدنی از میدان نقش جهان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گردشگری اصفهان نصف جهان میدان نقش جهان تصویر هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین شرکت خدمات میدان نفتی جهان از روسیه خارج نمی‌شود

اولیویه لو پوش، مدیرعامل شرکت SLB که بزرگترین شرکت خدمات میدان نفتی در جهان است، اعلام کرد این شرکت قصد ندارد تجارت خود در روسیه را رها کند.

به گزارش ایسنا، پس از حمله روسیه به اوکراین در فوریه سال ۲۰۲۲، فشارها بر شرکت‌ها، به خصوص شرکت‌های فعال در صنعت نفت و گاز، افزایش یافته است تا از روسیه خارج شوند.

بسیاری از شرکت‌های بزرگ انرژی و شرکت‌های خدمات میادین نفتی از جمله اکسون، شل، بی‌پی، بیکر هیوز و هالیبرتون، یا اعلام کرده‌اند که قصد دارند روسیه را ترک کنند یا قصد دارند به محض اینکه قوانین قابل اجرای روسیه اجازه دهد، این کار را انجام دهند. اما شرکت  SLB که سال گذشته توسط آژانس ملی پیشگیری از فساد اوکراین (NACP) در فهرست حامیان بین‌المللی جنگ قرار گرفت، چنین تصمیمی ندارد.

اولیویه لو پوش، مدیرعامل شرکت  SLB به فایننشیال تایمز گفت: زمانی که تصمیم گرفتیم، در صورت نیاز آن را علنی خواهیم کرد. اما در حال حاضر، هنوز تصمیمی وجود ندارد. تیم آنجا به طور مستقل عمل می‌کند و فکر می‌کنم تا حدودی پشت پرده است. ما از داراییهای خود محافظت می‌کنیم، این اولویت ما است.

شرکت SLB تابستان گذشته، بیش از یک سال پس از آن که دیگر ارائه‌دهندگان خدمات میدان‌های نفتی غربی و تولیدکنندگان نفت و گاز، فعالیت خود را در روسیه رها کردند، اعلام کرد در واکنش به ادامه گسترش تحریم‌های بین‌المللی، ارسال تمام محموله‌های محصولات و فناوری به روسیه را از تمام تاسیسات SLB در سراسر جهان متوقف می‌کند. شرکت‌های بیکر هیوز و هالیبرتون در سال ۲۰۲۲، شرکت‌های روسی خود را فروختند و شرکت‌های بزرگ نفتی هم به سرمایه‌گذاریهای جدید در روسیه پایان داده و اعلام کردند به محض اینکه مقررات قابل اجرا اجازه دهد، به دنبال خروج از بازار روسیه خواهند بود.

با این حال، شرکت SLB تنها اقدامات داوطلبانه برای محدود کردن فعالیت روسیه خود را انجام داد و اعلام کرد که هیچ سرمایه‌گذاری جدیدی در روسیه انجام نخواهد داد و از فناوری جدید مورد استفاده در تجارت خدمات خود، استفاده نخواهد کرد.

بر اساس گزارش اویل پرایس، در مقابل، شرکت بیکر هیوز در اوت سال ۲۰۲۲، قراردادی را برای فروش شرکت خدمات میدان نفتی خود در روسیه با تیم مدیریت محلی خود امضا کرد. یک ماه بعد، هالیبرتون اعلام کرد که فروش داراییهای خود در روسیه را به یک تیم مدیریت مستقر در روسیه متشکل از کارمندان سابق هالیبرتون، تکمیل کرده است. در نتیجه، هالیبرتون دیگر در روسیه فعالیتی انجام نمی دهد کسب‌وکارهای جدید بیکر هیوز و هالیبرتون در روسیه مستقل از شرکت‌های مادر سابق خود عمل می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکس‌های دیدنی الناز شاکردوست در بیستون با تیپ متفاوت
  • تصاویری دیدنی از بلندترین آسانسور جهان (فیلم)
  • ببینید | تصاویری دیدنی از بلندترین آسانسور جهان
  • معرفی دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری اصفهان/از رمز و راز حمام «شیخ بهایی» تا معرفی مقبره ناشناخته شاعر معروف
  • تصویری زیبا از رنگین کمان در میدان نقش جهان اصفهان
  • تصویری زیبا از رنگین کمان در میدان امام اصفهان
  • بزرگترین شرکت خدمات میدان نفتی جهان از روسیه خارج نمی‌شود
  • تصاویری سحرانگیز از رنگین کمانی شدن میدان نقش جهان اصفهان
  • رنگین کمان میدان نقش جهان اصفهان (فیلم)
  • رنگین کمان میدان نقش جهان اصفهان + ویدئو