Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@14:28:54 GMT

تصادف ۳ دستگاه خودرو در مینودشت با ۱۳ مصدوم

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۰۱۵۷

تصادف ۳ دستگاه خودرو در مینودشت با ۱۳ مصدوم

نوید مازندرانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه چهارشنبه تصادف سه دستگاه خودرو ام وی ام، پراید و لندمارک در محور گوگل مینودشت اتفاق افتاد.

وی افزود: بلافاصله آمبولانس های ۱۱۵ مینودشت و گالیکش و آمبولانس ۱۱۵ کنگور و آمبولانس دوراهی هلال احمر به محل اعزام شدند.

مازندرانی با بیان این که این حادثه ۱۳ مصدوم داشت که یکی از آن ها بدحال است، گفت: مصدومان به بیمارستان مینودشت اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4722690

منبع: مهر

کلیدواژه: مینودشت اورژانس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ماه محرم اربعین حسینی قزوین بوشهر شهرکرد شیراز عاشورا مراسم عزاداری ایلام هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه گرگان اربعین 98 سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده و مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰ خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه تصادف پیکان وانت با عابر پیاده در کمربندی نائین ساعت ۱۳:۵۷ امروز به مرکز اورژانس اصفهان گزارش و دو واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: ۶ نفر شامل سه مرد، یک زن و دو کودک پسر در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان حشمتیه نائین منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: حادثه واژگونی ال ۹۰ در جاده شاهین شهر - علویجه ساعت ۱۶:۳۰ امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش و سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

عابدی ادامه داد: چهار نفر شامل یک زن، یک مرد و دو کودک دختر در پی این حادثه مصدوم و به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

کد خبر 739773

دیگر خبرها

  • ۹ حادثه با ۲۲ مصدوم درگتوند
  • پنج مصدوم در واژگونی خودرو پژو پارس در محور بردسکن به سبزوار
  • ۹ فوتی در تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا
  • تصادف ۲ سواری در محور دامغان- جندق ۹ کشته داشت
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • تصادف زنجیره‌ای ۲ دستگاه تریلی، ۲ خودرو پراید، پیکان و پژو ۲۰۶
  • تصادف زنجیره‌ای شدید در محور شاهرود - آزادشهر
  • تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم
  • سه کشته در تصادف جاده اندیمشک به دهلران
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله