Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-20@04:47:42 GMT

دریافت مجوز شکار پرنده به شرط آموزش در سمنان

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۱۶۰۱۶۸

دریافت مجوز شکار پرنده به شرط آموزش در سمنان

صدور مجوز شکار پرنده در استان سمنان ، امسال منوط به شرکت در کلاس آموزشی است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه صدور مجوز شکار پرنده در استان سمنان از آبان‌ ۹۸ شروع می‌شود، گفت: امسال برخلاف ارسال ، شکارچیان به شرط شرکت در کلاس آموزشی ۲ ساعته که این اداره کل برگزار می‌کند، می‌توانند مجوز شکار پرنده دریافت کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر عبدوس افزود: متقاضیان دریافت مجوز شکار در صورت شرکت نکردن در کلاس آموزشی ، نمی‌توانند مجوز بگیرند.

به گفته وی ، برگزاری مسابقه عکاسی بین شکارچیان حیات وحش در سال ۹۸ از دیگر طرح های فصل آغاز شکار پرنده در استان سمنان است و به شکارچیانی که بهترین عکس را از حیات وحش بگیرند جوایز نفیس اعطا می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان پیش بینی کرد امسال بین یک هزار تا دو هزار مجوز شکار پرنده در استان صادر شود.

صدور مجوز فصل شکار که از آبان ماه آغاز می‌شود از استان‌های همجوار مانند تهران و مازندران برای دریافت مجوز شکار پرنده به سمنان می آیند.

استان سمنان زیستگاه پرنده‌های خشکی‌زی مانند کبک، تیهو و پا قرقره است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب و کار در همدان

حسن پیمانی گفت: در حال حاضر ۱۱ هزار و ۲۰۰ مجوز کسب‌و‌کار در استان شناسه یکتا دارند و حدود ۷۰ هزار مجوز دیگر نیز ملزم به دریافت شناسه یکتا هستند.

او با بیان اینکه هر گونه خدماتی به صاحبان واحد‌های صنفی بدون شناسه ارائه نمی‌شود، گفت: هدف از این اقدام حمایت از فضای کسب و کار است.

این مسئول گفت: پروانه‌های کسب و کار قدیمی تا پایان اردیبهشت اعتبار دارد و انتظار می‌رود اصناف استان برای دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

پیمانی گفت: بر اساس حکم تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها، دارندگان مجوز‌های کسب و کار قدیمی و کاغذی باید تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ مجوز خود را از از درگاه ملی مجوز‌ها به شناسه الکترونیکی تبدیل کنند چرا که مجوز‌های کاغذی بعد از این زمان دیگر اعتبار نخواهند داشت.

او گفت: متقاضیان می‌توانند با ورود فقط سه کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه کد صنفی و کد پستی محل کسب در درگاه ملی مجوز‌ها به صورت رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب و کار‌هایی که مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور نباشد برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها با مشکل مواجه خواهند شد.

پیمانی گفت: مجوز‌های صنفی و پروانه‌های کسب، همگی تک مرحله‌ای بوده و بین ۳ تا ۷ روز صادر و مابقی مجوز‌ها که در این دو گروه نیستند توسط دستگاه‌های اجرایی صادر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • چهارمحال و بختیاری در جایگاه ششم صدور پروانه کسب الکترونیکی کشور
  • دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب و کار در همدان
  • صدور بیش از ۷۰ فقره مجوز تاسیس صنایع کشاورزی در مازندران
  • قیمت جدید پژو پارس تعیین شد
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • درخواست یزدی‌ها برای صدور مجوز کسب و کار
  • کاغذبازی مجوزها در خط پایان
  • ۵۷ هزاریزدی درخواست صدور مجوز کسب و کار دادند 
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی