Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، کاظم غریب آبادی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با داشتن سابقه دیرینه در سیاست های فرصت طلبانه جهت انحراف توجهات از رفتارهای وحشیانه و غیرانسانی خود علیه مردم فلسطین و دیگر کشورهای خاورمیانه، یکی از منابع اصلی بحران، بی ثباتی، رنج و خشم در تاریخ اخیر این منطقه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیار مضحک است رژیمی که تمامی معاهدات عدم اشاعه و خلع سلاحی را نادیده گرفته و همه انواع سلاح های کشتار جمعی را تولید کرده، به طور بی شرمانه ای یک کشور عضو ان.پی.تی را که مواد و تاسیسات هسته ای اش تحت پادمان های آژانس می باشد، موعظه می کند. همه فعالیت های هسته ای ایران در شفاف ترین شیوه انجام می گیرد و تحت راستی آزمایی آژانس قرار دارد.

نماینده ایران در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اینکه علیرغم حمایت جامعه بین المللی از برجام، این رژیم و عده اندک دیگر، اقدامات خرابکارانه گسترده ای را جهت تضعیف این دستاورد انجام داده اند، افزود: امیدواریم که چنین تلاش های ناامید کننده ای سبب انحراف توجهات بین المللی از جرائم و جنایات رژیم اسرائیل و برنامه سلاح های هسته ای آن نشود. اسرائیل بایستی سلاح های هسته ای خود را رها کند و بدون هیچ تاخیر یا پیش شرطی به معاهده عدم اشاعه پیوسته و همه تاسیسات هسته ای خود را تحت پادمان های کامل آژانس قرار دهد.

غریب آبادی همچنین در پاسخ به ادعاهای غیرمرتبط و بی اساس نماینده امارات یادآور شد: ایران بالاترین استانداردها را در ساخت و راه اندازی تاسیسات هسته ای خود بکار گرفته و معتقد است که فرهنگ و ظرفیت های فنی ملی، عناصر ضروری برای بکارگیری استانداردها هستند و نمی توان به راحتی و با یک خرید فوری و واردات برخی تجهیزات، موضوع ایمنی را تکمیل نمود.

وی با تاکید بر اینکه ایران به طور شفاف نشان داده که منشا اصلی امنیت و ثبات در منطقه بوده و این را در موقعیت های گوناگون از جمله مبارزه و شکست تروریسم که توسط برخی دولت های داخل و خارج از منطقه ایجاد و تجهیز شدند، ثابت کرده، افزود: این دسته از دولت ها به طور شفاف و مکرر نشان داده اند که در تجاوز به کشورها و وارد شدن در جنگ های ویرانگر هیچ تردیدی نداشته و حتی جهت رسیدن به اهداف نامشروعشان، از گروه های تروریستی شناخته شده بین المللی مانند القاعده و داعش حمایت و استفاده می کنند.

نماینده ایران در بخش پایانی اظهارات خود خاطرنشان کرد: در حالی که استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای حق انکار ناپذیر همه دولت ها است، اما ایران یک برنامه هسته ای شفاف و به خوبی تثبیت شده دارد. ما قویا توصیه می کنیم که تازه واردها به حوزه هسته ای در منطقه از جمله امارات، شفافیت حداکثری را از خود نشان داده و از هرگونه انحراف در برنامه صلح آمیز هسته ای خودداری کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین خشم سلاح های کشتار جمعی فعالیت های هسته ای ایران جامعه واردات تروریسم دولت تجاوز جنگ گروه های تروریستی القاعده انرژی هسته ای برنامه هسته ای القاعده تروریسم رژیم صهیونیستی سلاح های کشتار جمعی فلسطین گروه های تروریستی کاظم غریب آبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۱۶۰۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ دکتر سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر خود به پاکستان عصر دوشنبه در دیدار «آصف علی زرداری» رئیس جمهور این کشور، اشتراکات مذهبی، فرهنگی و تمدنی دو ملت ایران و پاکستان را از جمله عوامل مهم در تحکیم پیوند‌ها و زمینه‌ساز توسعه و تعمیق روابط میان دو کشور عنوان کرد.

رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر عزم مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان بر توسعه و ارتقای سطح روابط تجاری و اقتصادی، حفظ ثبات و امنیت پایدار را از جمله زمینه‌ها و ملزومات تحقق اهداف اقتصادی عنوان کرد و با بیان اینکه ایران اسلامی امنیت پاکستان را امنیت خود می‌داند، بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت و فرصت مرز‌های مشترک میان دو کشور در جهت انتفاع دو ملت تاکید کرد.

دکتر رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله فلسطین به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام که اکنون مسئله نخست جهان بشریت شده اشاره کرد و گفت: امروز آرمان بلند امام خمینی (ره) مبنی بر آزادسازی قدس شریف به مطالبه همه ملت‌های مسلمان و آزاده تبدیل شده و همه دولت‌های اسلامی باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان نیز در این دیدار عشق و دلدادگی دو ملت ایران و پاکستان به اهل بیت علیهم‌السلام به‌ویژه حضرت رضا (ع) را موجب تعمیق برادری میان دو کشور دانست و با تاکید بر علاقمندی کشورش به توسعه و ارتقای روابط با جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها، بر اراده مسئولان پاکستان برای گشودن فصل جدیدی از روابط با ایران در این راستا تاکید کرد.

رئیس جمهور پاکستان همچنین ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بر علیه مردم بی‌دفاع غزه، بر مخالفت دولت پاکستان نسبت به هرگونه دخالت خارجی در منطقه تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
  • سفر رئیس جمهور به پاکستان ثبات، امنیت و منافع متقابل را تقویت می‌کند
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • اتهام زنی واهی اسرائیل علیه ایران
  • حمله ایذایی اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ به دنبال سلاح هسته ای نیستیم/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد، آمریکا بود و نه ایران
  • اظهارات تهدیدآمیز رئیس اسرائیل علیه ایران
  • باید با ائتلاف ناتو با ایران مقابله کرد! | ادعاهای تازه علیه ایران
  • ادعا‌های رییس اسرائیل علیه ایران
  • امدادرسانی به ۲۴۵ حادثه در گلستان/حوادث جاده‌ای در صدر
  • ۲۴۵ حادثه توسط نیروهای هلال احمر گلستان پوشش داده شد